וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביץ' פוסילז יופיעו בישראל

24.6.2013 / 11:58

הרכב האינדי הנחשב מברוקלין בראשותו של דאסטין פייסור, שמשלב השפעות של דרים פופ, ניו ווייב, סרף ופאנק, יופיע בישראל לראשונה בספטמבר הקרוב

הרכב האינדי-רוק ביץ' פוסילז (Beach Fossils) יגיע לראשונה לישראל, להופעה שתתקיים ב-17 בספטמבר במועדון הבארבי בתל אביב. הלהקה הוקמה בשנת 2009 כפרויקט סולו של המוזיקאי דאסטין פייסור. שהקליט את אלבום הבכורה שלו לגמרי לבדו, כשהוא מנגן בכל הכלים. לאחר מכן שחרר אי.פי נוסף, ששילב השפעות אינדי עם אלמנטים של ניו ווייב, סרף, פאנק ודרים פופ עם סאונד מהדהד וחם ומלודיות מתקתקות. האקלקטיות משכה אליה מעריצים משלל "מחנות" מוזיקליים – מחובבי רוק בריטי סנובים, דרך מאזינים אליטיסטים ועד לחובבי פופ-רוק.

עם צאת האלבום החלה להגיע החשיפה המשמעותית להרכב, שכללה בין היתר תשומת לב מצד בלוגים וחנויות תקליטים שהמליצו עליו, וחיבוק חם מצד מגזינים כמו פיצ'פורק וסטריאוגאם. ההצלחה וההכרה הביאו את פייסור לצרף להרכב חברים נוספים, איתם הוא חורש את במות הפסטיבלים החשובים בעולם.

עם התחושה הזו של הופעה חיה, ניגשו חברי ההרכב הנוכחי להקליט את אלבומם האחרון, "Clash The Truth". הם ויתרו על גישת ההקלטות הביתיות, שייפו את אזורי הלו-פיי והפופ החולמני המזוהים עמם, ועיצבו לעצמם סאונד ייחודי, כמו ב"In Vertigo", דואט עם סולנית להקת בלונד רדהד קאזו מקינו.

על הבאתם של ביץ' פוסילז ארצה אמונה חברת ההפקות נרנג'ה של המפיק הצעיר ערן אריאלי, שבעבר כבר ייבא לכאן הופעות משובחות ואיכותיות כמו של אוף מונטריאול, דניאל ג'ונסטון, בריאן ג'ונסטון מסקר,ג'ואנה ניוסום ועוד. מחירי הכרטיסים להופעה עומדים על 99 שקלים במכירה מוקדמת ו-119 שקלים במחיר מלא. את הכרטיסים ניתן לרכוש כאן וכאן, ובלינק הבא ניתן להאזין למיקסטייפ כדי להיכנס לאווירה.

מתרגשים לקראת ההופעה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully