וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השרוף" דור ב': "ידיעות אחרונות" נמתח על ידי מתחזה

5.7.2013 / 16:24

העיתון פרסם במוסף "7 ימים" ראיון שנערך עם מי שהוצגה כ"סטנדאפיסטית הבדואית הראשונה" - אשר בדיעבד התבררה כמתחזה בשם גילה צימרמן. 'ידיעות': "נסיק מסקנות"

"נסיק מסקנות", אומרים היום (שישי) ב"ידיעות אחרונות" ומצהירים כי יקיימו בדיקה באשר להשתלשלות הראיון שפורסם היום במוסף "7 ימים" של העיתון, שנערך עם מי שהוצגה כ"סטנדאפיסטית הבדואית הראשונה" - אשר בדיעבד התבררה כמתחזה. האישה שהתראיינה למוסף היא הבדרנית גילה צימרמן, תושבת העיר רמת גן, וב"ידיעות אחרונות" ראיין הכתב צחי כהן את הדמות הבידיונית שאותה היא מגלמת. בעקבות פרסום הראיון הוזמנה צימרמן לתכנית הבוקר של רשת וגם שם הופיעה בדמות שהיא מגלמת, "פאטמה הבדואית".

הראיון עם "פאטמה הבדואית" הזכיר לרבים ראיון מפוברק אחר שפורסם ב"ידיעות אחרונות" והביא לתהודה רבה. בשנת 2000 התראיין לעיתון זמר מזרחי בשם "השרוף" שחשף סיפור אישי טראגי, אולם תוך זמן קצר התברר כי העיתון נפל לתרגיל יחסי ציבור של השחקן והזמר חיים צינוביץ?.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבדואית התבררה כבדרנית. "ידיעות אחרונות", 5/6/2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

מ"ידיעות אחרונות" נמסר בתגובה: "הגברת שמרואיינת בכתבה אכן הציגה את עצמה כסטנדאפיסטית בדואית. היא מופיעה כבר שנים בכל הארץ ומעולם איש לא טען אחרת. מעבר לכך, מזה 8 שנים, יש לה פינה קבועה בתוכנית הרדיו של משה טימור ב'קול ישראל'. מדי שבוע היא מופיעה ברדיו כסטנדאפיסטית בדואית - ומעולם איש לא הטיל ספק בכך. יש להדגיש כי במהלך הכנת הכתבה סיפר משה טימור לכתבנו כי בעבר הוא אף נפגש עם מוכתר הכפר של הגברת ושיכנע אותו לאשר לה להופיע ברדיו. בשיחה עם 'ידיעות אחרונות' אישר טימור את הדברים גם היום".

עוד מוסיפים היום ב'ידיעות' כי: "הוועד למען החייל הזמין לפני כמה שבועות את הגברת להופעה בפני משפחות שכולות של צה"ל. כתב העיתון היה בהופעה. אנשי הוועד למען החייל הציגו אותה כבדואית וכך היא עצמה עשתה במשך כל ההופעה, כולל בסיומה. יש לציין כי הגברת הופיעה היום גם בתוכנית הבוקר של רשת ורואיינה על ידי המנחים אברי גלעד והילה קורח כבדואית. בכל מהלך השידור גלעד וקורח לא העלו ספק כלשהו במהימנותה של הגברת".

"'ידיעות אחרונות' כעיתון אמין וזהיר יבדוק את הפרטים שהתבררו היום. אם אכן טעינו, אנו מתנצלים בפני קוראינו ומבטיחים להסיק את המסקנות המתבקשות", לשון התגובה.

תגובת רשת לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully