וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PSY: "השמועות על הופעתי בישראל שקריות"

13.7.2013 / 12:03

הראפר הדרום קוריאני שעומד מאחורי השיר הפופולרי "גנגנם סטייל" הכחיש בחשבון הטוויטר שלו את דבר ההופעה בישראל. בהפקה המקומית שומרים על ערפול ולא מתחייבים הגעת האמן

(עדכון אחרון - 23:00)

האם שתי ההופעות המתוכננות של PSY בישראל כלל לא יתקיימו? בהחלט אפשר לשכוח מזה אם להסתמך על חשבון הטוויטר הרשמי של הראפר הדרום קוריאני, שפרסם הודעה בה נכתב ש"יש שמועות שקריות על הופעה שלי בישראל בחודש יולי. לא אהיה שם, אבל אני מחכה לפגוש את מעריצי בישראל בקרוב. שלום".

מוקדם יותר החודש, מפיקי המופע, אריה ציון ויעקב מימוני, אישרו לכלי התקשורת שהופעות של המוזיקאי שעמד מאחורי "גנגנם סטייל", שהפך לקליפ הנצפה ביותר ביוטיוב, מתוכננות להתקיים ב-25 ביולי בביתן 1 בגני התערוכה וב-27 ביולי בחוות הגמלים באילת, כאשר עלות הכרטיסים נעה בין 200 ל-250 שקלים.

לאחר פרסום הציוץ של PSY, ציון, בשיחה עם וואלה! תרבות, התעקש שההופעה "מתקיימת כמתוכנן" וטען כי נחתם חוזה עם האמן. עם זאת, שמר על ערפול בנוגע לשאלה האם הראפר הדרום קוריאני אכן יופיע בישראל ואמר שאינו "מוכן להתחייב ש-PSY יופיע או לא יופיע בישראל". בשלב זה מכירת הכרטיסים ממשיכה תחת הרושם ש-PSY מופיע בישראל, בעוד שהמוזיקאי עצמו מכחיש זאת בתוקף ובהפקה מסרבים לתת תשובות קונקרטיות.

סיי, או בשמו האמיתי פארק ג'יי-סאנג, הוא זמר, רקדן, מפיק ומוזיקאי דרום קוריאני שפרץ לתודעה העולמית בעקבות הלהיט "גנגנאם סטייל", שיצא כסינגל מתוך אלבום האולפן השישי שלו, "Psy 6 (Six Rules), Part 1".

החל מדצמבר 2012 היה הקליפ לשיר לנצפה ביותר ביוטיוב לאחר שעקף את מספר הצפיות של השיר "Baby" של ג'סטין ביבר. ב-21 בדצמבר 2012 הקליפ עבר את רף מיליארד הצפיות והפך לקליפ הראשון ביוטיוב שנצפה מספר כזה של פעמים. בחודש אפריל האחרון הוציא סיי את הסינגל "ג'נטלמן" שלא שיחזר את אותה ההצלחה.

  • עוד באותו נושא:
  • psy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully