וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל בריזה 2013: אייל גולן, אביב גפן ועוד

17.7.2013 / 16:36

הגן הלאומי של אשקלון חוזר לארח את פסטיבל המוזיקה הקיצי עם הופעות של גולן, גפן שיארח את שלומי שבת, משה פרץ, עומר אדם ועוד רבים

פסטיבל בריזה יוצא לדרך זו השנה ה-22, ויתקיים בין התאריכים 19-22 באוגוסט בגן הלאומי של אשקלון. בין המופיעים בפסטיבל ניתן למנות את אייל גולן בליווי 15 נגנים, אביב גפן שיארח את שלומי שבת ובוגרות "דה וויס" אופיר שטרית ורוני פרי , משה פרץ, עומר אדם, קרן פלס, קובי אפללו ומופע מיוחד של כוכבי הפופ הגדולים של רוסיה - נטליה קורליובה, אלכסיי גליז'ין, להקת ניקיטה ויוליה סביצ'בה.

הפסטיבל יתקיים השנה במתכונת גדולה ורחבה יותר מאשר בשנים קודמות, הן מבחינת שטח הפסטיבל, לו נוספו מתחמים חדשים שיתפרשו על פני שטח של כ-40,000 מ"ר, והן מבחינת התוכן לו נוספו עשרות אירועי תרבות, הצגות ופעילויות טבע לכל המשפחה ללא תשלום.

מתחם הפסטיבל יחולק לשלוש זירות פעילות שונות: מתחם בריזה MUSIC בו יופיעו האמנים השונים, מתחם בריזה FUN עם מגוון הצגות ומופעים פתוחים לקהל ללא תשלום ומתחם בריזה KIDS עם פעילויות חווייתיות בטבע לכל המשפחה, כולל קולנוע פתוח תחת כיפת השמיים ומול הים בו יוקרנו סרטי קאלט ישראליים, סדנאות יצירה אקולוגיות בשיתוף עם הגן הלאומי באשקלון, סיורי שטח המחברים בין המורשת האקולוגית והארכיאולוגית של הגן ופארק הרפתקאות לכל המשפחה עם שלל פעילויות אקסטרים אתגריות בטבע ועוד.

כל אירועי ומופעי הפסטיבל, מלבד המופעים באמפי, יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום, מדי יום בין השעות 17:00-23:00. מחיר כרטיס לפסטיבל עומד על 120 שקלים, כאשר השנה תושבי אשקלון יוכלו ליהנות מהמופעים הגדולים במחיר מסובסד של 80 שקלים. את הכרטיסים ניתן לרכוש כאן.

מתכננים ללכת לפסטיבל? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully