וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בית לחם" בדרך לפסטיבל ונציה

23.7.2013 / 12:27

סרטו של יובל אדלר התקבל למסגרת "Venice Days" של הפסטיבל היוקרתי, בה מוקרנים 12 סרטים מרחבי העולם. "מותחן חזק המשלב במיומנות נושא, סגנון וחזון", אמר מנהלה האמנותי המסגרת

סרטו העלילתי הראשון של יובל אדלר, "בית לחם", התקבל לפסטיבל ונציה במסגרת "Venice Days" בה מוקרנים 12 סרטים מרחבי העולם, במודל המתבסס על "שבועיים של במאים" (Director's Fortnight) היוקרתי בפסטיבל הסרטים בקאן. הפסטיבל יציין את שנתו ה-70 ויתקיים בין התאריכים ה-28 באוגוסט עד ה-7 בספטמבר.

"זהו סרט עוצמתי על קונפליקט בין שתי קהילות שהופך להיות דרמה בין שני אנשים, חברים, כמעט אחים", כך אמר ג'ורג'יו גוסטי, המנהל האמנותי של מסגרת ימי ונציה בפסטיבל הסרטים והוסיף שמדובר ב"מותחן חזק המשלב במיומנות נושא, סגנון וחזון. 'ימי ונציה' הוא המקום הנכון לכישרון העולה יובל אדלר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בית לחם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בית לחם" הופק על ידי פאי סרטים בתמיכת קרן הקולנוע הישראלי, המיזם לקולנוע וטלוויזיה בירושלים, yes, חברת ארגוס וקרנות מגרמניה ובלגיה. הסרט יעלה לאקרנים בישראל ב-26 ספטמבר.

"בית לחם" מספק הצצה לעולם האפל והמותח של תחום המודיעין. הוא מגולל את סיפור מערכת היחסים המורכבת בין רזי (צחי הלוי), רכז נפת בית לחם בשב"כ, לסנפור (שאדי מרעי), אחיו הצעיר של מפקד גדודי חללי אל אקצא בעיר. רזי גייס את סנפור כמקור כשהיה בן 15 והשקיע זמן רב בבניית הקשר ביניהם. סנפור, שגדל תמיד בצילו של אחיו, מצא ברזי חבר ודמות אב. כעת, כשהוא בן 17, מנסה סנפור לתמרן בין הדרישות של רזי לנאמנותו לאחיו וכך חי חיים כפולים ומשקר לשניהם. כשבשב"כ מגלים את מידת מעורבותו של סנפור בפעילות של אחיו המבוקש, רזי מוצא עצמו בסיטואציה בלתי אפשרית - הגבולות נפרצים ושניהם נאלצים לבחור צד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully