וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפרטים על "אקס פקטור"

13.10.2013 / 12:57

הפקת הריאליטי שייבאה הזכיינית רשת חשפה פרטים על הפורמט שעתיד לעלות לשידור בישראל במוצ"ש ה-26 באוקטובר

צילום: דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: נועה הרשקוביץ

לקראת עלייתה לשידור במוצ"ש ה-26 באוקטובר, הפקת התכנית "אקס פקטור" מבית הזכיינית רשת חושפת פרטים נוספים על פורמט הריאליטי המיובא, שיעלה לראשונה גם בישראל. במסיבת עיתונאים שנערכה היום (ראשון) במועדון פלאג אין בתל אביב בנוכחות השופטים רמי פורטיס, שירי מימון, עברי לידר ומשה פרץ, יחד עם המנחה בר רפאלי, חשפה הזכיינית פרטים על ארבעת שלבי התכנית: שלב האודישנים מול השופטים והקהל, שלב מחנה האימונים, שלב בתי השופטים ושלב השידורים החיים. כזכור, פורמט התכנית בנוי מארבע קטגוריות: בנים, בנות, בוגרים (27 ומעלה) ולהקות.

לדברי הזכיינית, לשלב האודישנים של התכנית, אותה מפיקה חברת אבוט המאירי, הגיעו כ-6,000 אנשים, מתוכם נבחרו להופיע בפני השופטים 160 מתמודדים. לאחר אודישן מול השופטים שהתקיים בהיכל נוקיה, עברו 80 מתמודדים לשלב מחנה האימונים, אשר מסוננים ל-40 ולאחר מכן ל-20 מתמודדים (חמישה בכל קטגוריה) יעברו לשלב בתי השופטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנשי "אקס פקטור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הפקת "אקס פקטור", אין השופטים יודעים איזה קבוצה הם עתידים להוביל ואין המתמודדים יודעים לאיזה קבוצה הם שובצו, אך דיווחים שונים כבר גורסים כי פורטיס יהיה מנטור הבנות, מימון תהיה אחראית על קבוצת הבוגרים, לידר קיבל את קבוצת הלהקות ואילו פרץ יוביל את קבוצת הבנים. כמו כן, בשלב זה בחרו השופטים אמן או איש מקצוע מתעשיית המוזיקה אשר יעזור לו בקבלת החלטות באשר למתמודדים: פורטיס בחר את מאור כהן, מימון בחרה ביזהר אשדות, פרץ בחר בהראל סקעת ולידר בחר בג'וני גולדשטיין, שותפו להרכב המוזיקלי TYP.

בשלב הופעות החיות, 12 מתמודדים, שלושה בכל קטגוריה, יעלו ויופיעו בכל תכנית עם שיר שהכינו יחד עם השופט איתו הם עובדים. החל משלב זה הצופים בבית משפיעים והם אלה שיקבעו מי המתמודד שימשיך הלאה. הזוכה של העונה יזכה בחוזה הקלטות ב"ארומה מיוזיק" ובחוזה ניהול טאלנט.

  • עוד באותו נושא:
  • אקס פקטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully