וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו חתני פרס מפעל חיים של אמ"י לשנת 2013

29.10.2013 / 14:46

שלמה וישינסקי, יוסי סגל, קובי אושרת, נירה רבינוביץ', שלמה שביט, רינה גלוק, איתמר כהן, אבינועם מור-חיים, טובה בן-צבי, נחום שליט ותקווה עזיז יקבלו את הפרס בנובמבר

שלמה וישינסקי, יוסי סגל, קובי אושרת, נירה רבינוביץ', שלמה שביט, רינה גלוק, איתמר כהן, אבינועם מור-חיים, טובה בן-צבי, נחום שליט ותקווה עזיז הם זוכי פרס מפעל חיים של איגוד אמני ישראל (אמ"י) לשנת 2013. הפרס יוענק לאמנים באירוע שיתקיים ב- 11 בנובמבר בהיכל התרבות פתח תקווה. האירוע יכלול מופע מיוחד בשם "ימים של קולנוע" בהשתתפות חני נחמיאס, ישראל גוריון ואושיק לוי במחווה לקולנוע הישראלי. כמו כן יופיע ההרכב Kids.co.il אשר ייצג את ישראל באירוויזיון הילדים. בנוסף, במהלך הערב יתקיימו שלוש מחוות מוזיקליות לאמנים חברי אמ"י שהלכו לעולמם השנה – שמוליק קראוס, יואל שר ושאול ביבר.

הענקת פרסי מפעל חיים של אמ"י הינו פרויקט מיוחד שמתקיים מזה מספר שנים ביוזמה והפקה משותפת של מנכ"ל היכל התרבות פ"ת אריה ימיני, עיריית פ"ת ואיגוד אמני ישראל. בין הזוכים בשנים שעברו נמנים אריה אליאס, נעמי פולני, יוסי גרבר, גליקריה, צדי צרפתי, דני ליטני ועוד.

"לאורך כל ימות השנה איגוד אמני ישראל נאבק למען זכותם של האמנים להתקיים בכבוד, במציאות לא פשוטה. עם זאת, פעם בשנה אנחנו עוצרים לרגע על מנת להודות ולהריע לגדולי האמנים שצמחו כאן ותרמו תרומה משמעותית לתרבות הישראלית", מסר יו"ר אמ"י יעקב מנדל. "משפחת אמני ישראל מברכת את הזוכים ומאחלת להם עוד שנים של יצירה פוריה".

  • עוד באותו נושא:
  • אמ"י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully