וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקביל לשידור העולמי: yes תשדר את ספיישל "דוקטור הו"

10.11.2013 / 12:26

הפרק המיוחד המציין 50 שנה לסדרת במד"ב הבריטית המיתולוגית ישודר בישראל במקביל לשידורו בבריטניה, ול-75 מדינות ברחבי העולם

ערוץ yes Action יצטרף ל-75 מדינות נוספות שישדרו בשידור חי ומקביל ברחבי העולם את "יומו של הדוקטור", פרק מיוחד לציון 50 שנים לסדרת הקאלט הבריטית "דוקטור הו". הפרק ישודר ב-23 בנובמבר בערוץ yes Action HD ויתארחו בו בילי פייפר, ג'ון הרט ודיוויד טננט.

הפרק מאחד את כוכבי העבר של הסדרה –טננט (הדוקטור העשירי) ופייפר (המלווה רוז) עם צוות השחקנים הנוכחי – מאט סמית' וג'נה קולמן, ועם שחקן אורח מיוחד – ג'ון הרט ("אקספרס של חצות") בתפקיד הדוקטור המסתורי. הקרנת הפרק, שצפוי להיות משדר הסימולקאסט (שידור מקביל) הגדול ביותר בהיסטוריה לסדרה טלוויזיה, מתוארת על ידי תסריטאי ומפיק הסדרה סטיבן מופאט כ"מכתב אהבה למעריצי דוקטור הו". אין זו הפעם הראשונה בה מספר "דוקטורים" מתאחדים לפרק משותף - בשנה העשירית ובשנה ה-20 לקיומה של התכנית צולמו ספיישלים בעלי אופי דומה.

ל"דוקטור הו", שעלתה לאוויר לראשונה ב-23 לנובמבר 1963,שמור מעמד כסדרת קאלט זוכת פרסים אצל מעריצים רבים ברחבי העולם, שכן עם השנים הפכה לאחת מסדרות המד"ב הנחשבות ביותר והתניעה את הקריירה של רבים מכוכביה וכותביה (כולל דאגלס אדאמס, שהיה אחד מתסריטאי הסדרה). אחרי שיצאה להפסקה בשנת 1989 (ואף זכתה לסרט טלוויזיה בשנת 1996) היא שבה לאקרנים בשנת 2005. לרגל חגיגות היובל, ה-BBC הזמין פרק מיוחד של הסדרה: ספיישל עלילתי בן 75 דקות שנכתב על ידי מופאט. הספיישל ישודר במספר ארצות גם בבתי הקולנוע, בגרסת תלת מימד.

הטריילר לספיישל:

עלילת הפרק המיוחד, המתואר כ"הרפתקה הגדולה ביותר של הדוקטור", מתרחשת במקביל ב-2013 כש"משהו נורא מתעורר בגלריה הלאומית של לונדון" ובשנת 1562, כשמזימת רצח נרקמת באנגליה האליזבתנית. קרב עתיק מגיע לנקודת ההכרעה וכל המציאות נמצאת על סף הכחדה, כשעברו המסוכן של הדוקטור שב לרדוף אותו.

מתרגשים לקראת הספיישל? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • דוקטור הו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully