וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הקצב: קותימאן, שב"ק ס', התפוחים ועוד

20.11.2013 / 9:00

פסטיבל קצב ראשון מסוגו יתקיים בישראל בינואר הקרוב, בו ייקחו חלק בין היתר התפוחים, קותימאן, שב"ק ס', כהן@מושון ועוד

גם בתקופות בהם מבקרים במחוזותינו פחות אמנים מחו"ל, תמיד אפשר לשמוח בחלקנו הלא רע בכלל: פסטיבל הקצב הישראלי יתקיים לראשונה ב-16 בינואר בביתן 1 אשר בגני התערוכה בתל אביב, ויפגיש על במה אחת מגוון יוצרים מקומיים אשר המשותף לכולם הוא הפריצה מהשוליים למרכז.

בין היתר, בפסטיבל הקצב ייקחו חלק קותימאן אורקסטרה (הרכבו של אשף סימפולי הווידאו והסאונד אופיר קותיאל, קותימאן, בו חברים בין היתר גם קרולינה, אמיר ברסלר, אדם שפלן שלומי אלון, ספי ציזלינג ושחם אוחנה), התפוחים ושב"ק ס' שיופיעו יחד (לאחר שהופעתם המשותפת הקודמת זכתה להצלחה רבה), בום פם שיעלו אורח מיוחד מחו"ל אשר זהותו עדיין לא נחשפה, מרסדס בנד, כהן@מושון (בהופעת פריצה מיוחדת לאחר שסופסוף כל חברי ההרכב מצויים על אותה היבשת) ובאטרינג טריו, הרכב הביטים המוצלח מבית הלייבל רו טייפס שעושה חיל גם בהופעות החיות שלו.

מאחורי הפסטיבל עומדים הלייבל המקומי אודיומונטאז' יחד עם חברת ניהול וייצוג האמנים בוק טוק (רד בנד) והקונספט הוא כאמור לאפשר ערב אחד מרוכז החוגג את הקצוות המרתקים של הזרם המרכזי במוזיקה בישראל, או במילים אחרות, האלטרנטיבה השפויה לכל מי שמחפש עניין ומקוריות ביצירה המקומית.

"המשותף לכל המוזיקאים בפסטיבל הוא שכולם התחילו מלמטה, בתקופות שונות, בעשורים שונים, אבל כולם הגיעו מהרחוב ופרצו את הגבולות בעבודה קשה וסיזיפית אל תוך הזרם המרכזי בכדי לנפצו", נמסר מהפקת הפסטיבל. "ביחד הם תרמו להגדרת המוזיקה המקומית וסללו את הדרך למוזיקאים צעירים ולדור העתיד".

מה דעתכם על הליינאפ? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully