וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילון, רות סוף

25.11.2013 / 15:45

פרסום ראשון: למרות נתוני צפייה נאים, החוזה בין רשת לבין דן שילון, מגיש "המעגל" - לא יחודש, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בכך תרד התכנית המחודשת בתום העונה השנייה הנוכחית

החוזה בין רשת לבין דן שילון, מגיש "המעגל" - לא יחודש, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בכך תרד התכנית המחודשת בתום העונה השנייה הנוכחית, ולא תעלה לאוויר ביום אחר לאחר חילופי הימים בין זכייניות הטלוויזיה שיתרחשו בשנה הבאה.

"בשידור חי" עלתה לראשונה לאוויר ב-1991 במסגרת שידורי הניסיון של ערוץ 2. עם הקמתו הרשמית של הערוץ המסחרי הפך המעגל לתכנית הדגל של הזכיינית רשת, ששילון היה באותה עת המנכ"ל שלה, וזכתה לנתוני רייטינג גבוהים במיוחד. שילון המשיך להגיש את התכנית גם לאחר פרישתו מניהול הזכיינית ב-1998, עד שנת 2000, והיא ירדה מהאוויר. שילון הוציא ספר המסקר רגעים בולטים בתכנית מנקודת מבטו והחל בשנים האחרונות להריץ גרסה בימתית של "המעגל". בשנת 2010 התחיל לעבוד בקשת שם הגיש במשך כשנתיים את תכנית הבוקר של הזכיינית.

את התכנית מפיקה חברת "קונסטנטין הפקות" המפיקה עבור רשת את "The Voice" וערך אותה העורך המקורי של התכנית - דני אורן, והיא הוקלטה מראש. "המעגל" החדשה פתחה את שידוריה עם כ-19.6% צפייה ושמרה על ממוצע של כ-18% צפייה בערבי יום שישי.

דן שילון אישר לוואלה! ברנז'ה כי התכנית לא תשוב לעונה נוספת. תגובת רשת טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully