וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מיי פיינגולד תייצג את ישראל באירוויזיון

11.1.2014 / 21:18

הקץ לשמועות: רשות השידור הודיעה הערב כי מיי פיינגולד, בוגרת "כוכב נולד", נבחרה על ידי ועדת האירוויזיון ותייצג את ישראל בתחרות הזמר שתתקיים השנה בקופנהגן

עכשיו זה רשמי: מיי פיינגולד, בוגרת "כוכב נולד", תייצג את ישראל בתחרות האירווזיון שתתקיים השנה בקופנהגן, דנמרק. ביום חמישי האחרון התכנסה ועדת האירוויזיון בראשותה של ברכה אופיר תום לבחירת האמן שייצג את ישראל בתחרות הזמר. בפני חברי הוועדה, שכללה את יצחק זוננשיין, אודי בצלאל, משה מורד, טלי כץ, טל ארגמן, ליאון קיכלר, לירון בן שמעון, ועופר שפריר, הוצגו 16 אמנים שהביעו את הסכמתם להשתתף בתחרות האירוויזיון. שלושת האמנים שזכו בניקוד הגבוה ביותר לייצוג ישראל באירוויזיון בהתאם לניקוד חברי הוועדה הם מיי פיינגולד, מאיה בוסקילה ואלה דורון.

הערב (שבת), לאחר השלמת הליך הבחירה באופן סופי, נבחרה מיי פיינגולד והיא תייצג את ישראל בתחרות. יצחק זוננשיין ראש המשלחת לאירוויזיון, אמר הערב: "ברצוני להודות לחברי הוועדה, אנשי רשות השידור, שהם מיטב הכוחות המקצועיים בארץ בתחום המוזיקה. אני מאמין בבחירה שלנו ומאחל למיי פיינגולד הצלחה גדולה. כעת ניצבת בפנינו המשימה העיקרית והיא בחירת השיר שייצג אותנו באירוויזיון."

תחרות האירוויזיון 2014 תתקיים בקופנהגן בחודש מאי הקרוב. בתחרות השנה יתמודדו 36 מדינות. נציג ישראל ינסה להעפיל לגמר בחצי הגמר השני שיתקיים ביום חמישי ה-8.5. הגמר הגדול יתקיים במוצ"ש ה-10.5.

פיינגולד סיימה את דרכה בעונה השביעית של "כוכב נולד" במקום השלישי, ולאחר השתתפותה בה דובר רבות על כך שלא שירתה בצה"ל – מה שעלול להקשות עליה שוב, ברמה הציבורית, כעת. בהמשך השתתפה פיינגולד במחזמר "לילה לא שקט" שנכתב בהשראת שיריו של שלמה ארצי ובשנה שעברה זכתה בקטגוריית שחקנית המשנה בטקס פרסי התיאטרון, על משחקה במחזמר "קזבלן" לצד עמוס תמם.

מה דעתכם על הבחירה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully