וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וודי אלן תקף אותי מינית כאשר הייתי בת 7": בתו המאומצת של אלן במכתב פתוח

2.2.2014 / 9:59

במכתב שפירסמה בניו יורק טיימס, מספרת דילן פארו, בתם המאומצת של וודי אלן ומיה פארו, כי הבמאי והיוצר המפורסם אכן תקף אותה מינית כפי שאמה טענה לאורך השנים

וודי אלן. Stephen Lovekin, GettyImages
וודי אלן/GettyImages, Stephen Lovekin

"וודי אלן תקף אותי מינית כאשר הייתי בת שבע", כך טוענת דילן פארו, בתם המאומצת של מיה פארו ואלן, במכתב פתוח שבחרה לפרסם בעיתון הניו יורק טיימס.

פארו, כזכור, עמדה במרכז משפט המשמורת ב-1993, כאשר אביה המאמץ נפרד מאמה, ופתח בזוגיות גלויה עם סון יי, בתה המאומצת האחרת של פארו. אז, טענה פארו שאלן התעלל מינית בדילן, אך הפרשה נקברה לאחר שאלן טען כי פארו שתלה מילים בפיה, ולא נמצאו הוכחות נוספות.

היום, 20 שנה מאוחר יותר, דילן מפרסמת מכתב מפורט עם תיאורים גרפיים ועדויות מפורטות באשר לאותה התעללות מינית, שלטענתה היתה חוזרת ונשנית. את המכתב, שאותו החליטה דילן פארו לפרסם בעקבות קבלת פרס מפעל החיים של אלן בן ה-78, היא פותחת במילים "מהו הסרט האהוב עליכם של וודי אלן? לפני שתענו, עליכם לדעת: כאשר הייתי בת שבע, וודי אלן לקח את ידי והוביל אותי לעליית גג אפלולית בקומה השנייה של הבית שלנו. הוא אמר לי לשכב על בטני ולשחק עם הרכבת החשמלית של אחי. אז הוא תקף אותי מינית".

מיה פארו. AP
העלתה את הטענות ב-1993. מיה פארו/AP

דילן פארו ממשיכה בתיאור מעשי התקיפה ומציינת כי הם חזרו על עצמם. וכי ההאשמות הכבדות נגד אביה הוסרו רק כיוון שאמם המאמצת היא זו שקיבלה משמורת בלעדית על הילדים. "הוא התחמק ממה שהוא עשה, וזה רדף אותי" – מספרת פארו. "התמלאתי אשמה על שאפשרתי לו להימצא ליד ילדות אחרות. הייתי מבועתת מכל מגע של גבר. פיתחתי הפרעת אכילה, והתחלתי לחתוך את עצמי. העינוי הזה הפך לבלתי נסבל עוד יותר בגלל הוליווד. כולם מלבד מעטים ויקרים (הגיבורים שלי), בחרו להתעלם".

וודי אלן לא הגיב למכתב או להאשמות. גם השחקנים הקבועים בסרטיו, ובראשם קייט בלאנשט אשר מועמדת לאוסקר על תפקידה ב"יסמין הכחולה", לא מסרו שום תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully