וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית אלן פייג' יצאה מהארון: "מקווה לעזור לאחרים"

15.2.2014 / 11:24

כוכבת "ג'ונו" יצאה מהארון בכנס לזכויות אדם וקהילת הלהט"ב ואמרה: "אני יכולה להביא לשינוי, לעזור ולהקל על אחרים. אני מרגישה שזו חובתי האישית והחברתית"

אלן פייג'. AP, Katsumi Kasahara, AP
אלן פייג'/AP, AP, Katsumi Kasahara

"אני נמצאת כאן היום בגלל שאני לסבית", הצהירה הבוקר (שבת) אלן פייג' בכנס לזכויות אדם וקהילת הלהט"ב בלאס וגאס, והוסיפה "ואולי בגלל שאני יכולה להביא לשינוי. לעזור ולהקל על אחרים. אני מרגישה שזו חובתי האישית והחברתית". כוכבת "ג'ונו", שיצאה מהארון בפני קהל רב, הסבירה "עייפתי מלהתחבא ומלשקר, סבלתי לאורך השנים כי פחדתי לעשות את זה. הרוח שלי סבלה, הבריאות הנפשית שלי ומערכות היחסים שלי סבלו. אני עומדת פה אתכם, בצד השני של הכאב".

בהמשך נאמה השחקנית: "אני צעירה, אבל למדתי שהיופי, השמחה והכאב באהבה, זו המתנה המדהימה ביותר שבן אדם יכול לתת ולקבל . מגיע לנו לקבל אהבה באופן מלא, באופן שווה, ללא בושה וללא פשרות", וסיימה ב"אם נקדיש רק חמש דקות, בהן נכיר את היופי אחד של האחר, במקום לתקוף על שוני, נגלה שזה לא קשה. זו באמת דרך קלה וטובה יותר לחיות ובסופו של דבר, היא גם מצילה חיים".

פריצתה הגדולה של פייג' (26) התרחשה ב-2007, כששיחקה בדרמה הקומית "ג'ונו", אך עוד לפני זה השתתפה ב"אקס מן: המוצא האחרון", תפקיד אליו תשוב בשנה הקרובה בצילומים ל"אקס מן: העתיד שהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully