וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג נאה ל"חטופים": הדרמה של קשת תופק לראשונה בגרסה אסייתית

19.2.2014 / 15:39

סדרת הדרמה "חטופים" מבית היוצר של הזכיינית כבר זכתה לגרסה האמריקאית "הומלנד", ובקרוב תופק גם בגרסה דרום קוריאנית ותתמקד בסכסוך עם צפון קוריאה

חטופים 2. צלם: רונן אקרמן
ספק: קשת, צילום מסך
מתוך "חטופים"/צילום מסך, צלם: רונן אקרמן ספק: קשת

קשת על המפה: סדרת הדרמה "חטופים" מבית היוצר של הזכיינית, תופק בגרסה דרום קוריאנית ותתמקד בסכסוך עם צפון קוריאה, כך מדווח היום (רביעי) אתר ההוליווד ריפורטר. זהו העיבוד השני לסדרה שיצר גידי רף, לאחר שכבר נוצרה בצלמה הסדרה "הומלנד", שהפכה להצלחה ואף זכתה בפרסי אמי.

בגרסה הקוריאנית של הסדרה, שתיקרא "שבויי המלחמה" ("Prisoners of War") לא תככב קלייר דיינס מן הסתם ואת התפקיד הראשי יגלם השחקן קים נאם גיל. המניע העיקרי של העלילה יהיה כאמור הסכסוך בין דרום קוריאה לצפון קוריאה ואת הסדרה יפיקו אולפני סטאר ג'י אנטרטיינמנט, איש ABC סבסטיאן לי וטדי זי. "אנחנו מאמינים כי הקונפליקט בין דרום קוריאה לצפון קוריאה הוא סיפור מאוד ראוי שמגיע בדיוק בזמן המתאים לעיבוד שכזה", אמר זי והוסיף "באמצעות שיתוף הפעולה עם קשת, אנחנו מקווים להרחיב את ההשפעות של הסדרה המקורית ולהביא אליה את הגל הקוריאני שמשפיע על כל אסיה".

מאז שודרה "חטופים" בישראל, קשת מכרה את הפורמט המקורי ליותר מ-20 טריטוריות ברחבי העולם, ביניהן רוסיה, טורקיה, אוסטרליה, ברזיל וכמובן ארה"ב. "אנחנו נרגשים לקראת העיבוד האסייתי הראשון לסדרה", אמר אלון שטרוצמן, מנהל המחלקה הבינלאומית של קשת, לאתר ההוליווד ריפורטר. "אני מחכה לראות איך הקהל הקוריאני יקבל את הסיפור המדהים של הסדרה, שממשיך להתפתח ולהתרחב לקהלים שונים בכל העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully