וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בוב ספוג מעודד הומוסקסואליות?

20.1.2005 / 17:40

ארגוני ימין אמריקאים תוקפים את הדמות המצויירת שלטענתם שוטפת את מוחות הילדים במסרים הומוסקסואליים תת-הכרתיים

ארגונים שמרניים בארה"ב זועמים על קליפ בכיכובה של הדמות המאוירת ספונג' בוב סקוור פנטס, בטענה שהוא מעודד הומוסקסואליות. הקליפ, לצלילי "ווי אר פמילי" (במקור של סיסטר סלדג') אמור להישלח לבתי ספר בארה"ב כדי לעודד סובלנות.

יוצרי הקליפ, בו מופיעות גם דמויות מהחבובות, "רחוב סומסום" ו"בוב הבנאי", טוענים כי זעמם של השמרנים לא מוצדק וכי מדובר באי הבנה. לדברי נייל רוג'רס, שכתב את מילות השיר, מדובר בניסיון ללמד את הילדים ערכי שיתוף פעולה ואחדות. השמרנים טוענים כי הארגון שהפיק את הקליפ, WAFF, קשור לעמותה המקדמת סובלנות להומוסקסואליות. לדבריו, ייתכן שהם התבלבלו עם ארגון בעל שם דומה. דובר הארגון אמר ל"ניו יורק טיימס" כי מי שחושב שהקליפ מקדם הומוסקסואליות צריך ללכת לרופא כדי שיגדיל את מינון התרופות שלו".

ג'יימס דובסון, מייסד הארגון האמריקאי הנוצרי-ימני "פוקוס על המשפחה", שם על הכוונת שלו את דמותו של בוב הספוג, כוכב הסדרה של ערוץ ניקולודיאון. "אנחנו רואים את הקליפ כניסיון חתרני דרכו הארגון מנסה להשפיע על הילדים בדרכי מניפולציה ושטיפת מוח", אמר דובר מטעם הארגון.

בוב נהפך כבר בעבר לסמל הומוסקסואלי בגלל שהוא נוהג להחזיק ידיים עם חברו לסדרה פטריק. יוצרי הסדרה מכחישים בתוקף כי בוב מעדיף גברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully