הבוקר פורסם ב'הארץ' כי בכוונת רשת בתי הקולנוע רב חן לקטוע סרטים על מנת לשלב פרסומת בודד תוך ניצול העובדה שהקהל 'שבוי'. הרשת יצאה הערב בהודעה כי מן הפרסומים עולה תמונת מצב שגויה, וכי אין שום כוונה לעשות כן. הפרסומת המדוברת תשולב במסגרת ההפסקה הרגילה מן הסרט שקיימת ממילא, ולא תשודר בחושך אלא לאחר שהאור עולה.
יש לציין, כי נוהג זה שגור ברשת גלובוס גרופ מזה זמן, ובכמה מבתי הקולנוע שלה מוקרנים מספר סרטי פרסומת במהלך ההפסקה. הרשתות מנסות מזה זמן להתמודד עם הרצון של הקהל לצרוך כמה שפחות פרסומות במהלך הסרט. ברשת 'גלובוס גרופ', שלאחרונה פורסם כי צופים התלוננו על משך זמן הפרסומות בה שהגיע אף ל-30 דקות, מקפידים לציין בכניסה לאולמות את משך זמן הפרסומות ומועד התחלת הסרט. ברשת רב-חן, לעומת זאת, מגבילים את זמן הפרסומות לעד 14 דקות כשהממוצע הוא 10 דקות פרסומת בלבד. "זוהי מדיניות של הרשת עליה אנו מקפידים כל השנים", כך לדברי הרשת.
רב חן: הפרסומים על קטיעת הסרטים מוטעים
רותם דנון
13.7.2005 / 18:13