"ווסטוורלד" עונה 1 פרק 5: מעוף ורעד רב
הפרק החמישי של "ווסטוורלד" הזין ביתר שאת את אחת התיאוריות הגדולות של הסדרה עד כה: האם אנחנו רואים סיפור המתרחש בשני זמנים שונים? האם וויליאם הוא האיש בשחור? ספוילרים
הפרק החמישי של "ווסטוורלד" הזין ביתר שאת את אחת התיאוריות הגדולות של הסדרה עד כה: האם אנחנו רואים סיפור המתרחש בשני זמנים שונים? האם וויליאם הוא האיש בשחור? ספוילרים
הדרמה הקומית החדשה של ערוץ 10 מציבה במרכזה דמות גבר בוטה ואינטנסיבי, המוקף בנשים קרטוניות שרחוקות מלהוות לו משקל נגד, ועם ליהוק לקוי של היוצר רן שריג בתפקיד הראשי. יחד עם זאת, יש לה מעלות שאי אפשר להתעלם מהן
משפטו של אלאור אזריה, על כל גרורותיו, סיפק לשני העיתונאים של חדשות 2 הזדמנות לבדוק מה קרה לחברה הישראלית כשהיא מנסה ליישב מחלוקת שמאיימת לקרוע אותה בזמן אמת. בדרך התברר שהשניים כלל לא ממש מבינים מה הצד השני רוצה וזה בסדר, התחושה הדדית לגמרי
משהו מאוד משונה קורה עם דולורס, האיש בשחור מרמז על שינוי כיוון, מייב הופכת לניהיליסטית ופורד הוא לא איש של סנטימנטים. ספוילרים לפרק הרביעי של "ווסטוורלד"
חצי שנה עונו מעריצי "המתים המהלכים" בשאלה מי מצא את מותו הברוטלי מידיו של ניגן. מלבד התשובה האכזרית, העביר פרק הפתיחה את הצופים והגיבורים 40 דקות של עינוי, וגם הבהיר שכל תקווה לעתיד טוב יותר נגמרה עם בואו של האיש שהסתגל טוב מכולם לעידן הזומבים
שובה של סדרת הדיסטופיה הקודרת של צ'ארלי ברוקר לרשת נטפליקס, הוכיחה שהזמן שחלף בזמן שנפקדה מהמסכים הספיק כדי שהמציאות תדביק את החזון. בעוד פרקיה ממשיכים להיות מרהיבים, קודרים ומוקפדים, הנבואה שבהם הופכת פחות ופחות דמיונית
בהמשך ישיר לעונה הראשונה והפופולרית, גם העונה השנייה של סדרת הפשע האיטלקית מתמקדת בריאליזם מדמם. אלא שבין כל הטיפוסים הנאלחים, מאבקי הכוח החוזרים על עצמם והקשיחות המתפרצת, בולט בהיעדרו האלמנט השולי והחמקמק שנקרא עלילה
דרמת הפשע של נטפליקס על סיפורה של הרוצחת שריתקה את העולם, עוסקת פחות בתשובות ויותר בדרך שבה אנחנו נוקטים כדי להשיג אותן. בין עיתונאים גרועים לאנשי משפט עם שיגעון גדלות, מגלה לנו הסרט עד כמה השטחיות הפכה לחלק בלתי נפרד מאיתנו
הפרק השלישי חושף מיהו כנראה האיש, או בן דמותו הדיגיטלית, שגורם לאנדרואידים לשמוע קולות ולפעול לפיהם. במקביל טדי מקבל היסטוריה ודולורס עולה שלב נוסף במימוש התודעה שלה
שרה ג'סיקה פרקר חוזרת ל-HBO ולטלוויזיה בדרמה קומית חדשה שלא בדיוק מצחיקה ולא מספיק נוגעת. התחושות העיקריות במהלך הצפייה בה הן מבוכה גדולה ומרירות אין קץ
הגבול בין החלום לערות מיטשטש עבור מייב, שכמו דולורס מתחילה להבין שמשהו מוזר מתרחש סביבה. במקביל האקדוחן בשחור זורע הרס ופורד מתכנן קו עלילה חדש ומסתורי
נחשו מה: ב"חנוך דאום מחשב מסלול מחדש", העיתונאי והבדרן שוב מדבר איתנו על הנוירוזות, החרדות וחששו מפני המוות, בדיוק כפי שעשה ב"מחוברים", בטורו בעיתון ובתוכניותיו ברדיו. למה עלינו להמשיך לסבול ממשבר אמצע החיים הבלתי פוסק שלו?
הסדרה החדשה של הבמאי המעוטר ברשת אמזון, שנראית יותר כמו סרט לקט של יצירותיו האחרונות, מוכיחה שאין לו מה לחדש על המסך הקטן. דמויותיו מדברות את עצמן לדעת במיחזור של כל מאפייניו המוכרים, עד שמיילי סיירוס מגיעה וקוברת את העסק סופית
לא בטוח שהסדרה החדשה של HBO תהיה "משחקי הכס" כמו שענקית הכבלים ודאי רוצה, אבל העיסוק שלה בנושאים מוכרים נעשה באופן מרתק ומעורר מחשבה
הסדרה השלישית בעולם הגיבורים המורחב של העיר ניו יורק, צוללת לעומק התרבות השחורה והמאבקים בשכונת הארלם. הפסקול, העיצוב והצילום שלה מאפשרים לצלוח את הפרקים הראשונים האיטיים משהו, ולהגיע אל החלקים המתגמלים באמת בהמשך הדרך