הנוסע השמנוני: "הנוסעים" הוא סרט סליזי ושפל המשפיל את ג'ניפר לורנס
בצדק שחטה התקשורת האמריקאית את "הנוסעים": כריס פראט וג'ניפר לורנס כריזמטיים, אבל הוא סרט נחות שאף מעז להתייחס בסלחנות למעשיים לא מוסריים נגד נשים
בצדק שחטה התקשורת האמריקאית את "הנוסעים": כריס פראט וג'ניפר לורנס כריזמטיים, אבל הוא סרט נחות שאף מעז להתייחס בסלחנות למעשיים לא מוסריים נגד נשים
"מיס סלואן", בו מגלמת ג'סיקה צ'סטיין לוביסטית נכלולית, הוא סרט כושל קולנועית, אבל הצפייה בו מבהירה למה כל כך אמריקאים איבדו אמון במערכת הפוליטית
השילוב בין חיות ומוזיקה הבטיח רבות, אבל "לשיר" לא עונה על הציפיות ומתגלה כסרט משעמם, שלכל היותר יגייס עוד מועמדים עתידיים לתוכניות ריאליטי מוזיקליות
סביר להניח שקומדיית הכריסמס "מסיבת השנה" הופצה כאן רק בגלל ג'ניפר אניסטון, אבל היא עושה בו תפקיד משני ואיום למדי, והסרט כולו לא מצחיק
עם תסריט בינוני מאוד ובלי סצנות מלהיבות או דמויות שמציתות את הדמיון, "רוג אחת" הוא סרט כמעט מיותר בתוך העולם העשיר שברא ג'ורג' לוקאס לפני ארבעים שנה. מעריצי הסדרה יזכו לקבל תשובות לשאלות חשובות, אבל הם לא יצאו מהאולם עם תחושת ההיי שלה הם כל כך מצפים
"לה לה לנד", המיוזיקל המדובר בכיכובם של אמה סטון וראיין גוסלינג, הוא לא רק יצירה מענגת ועשויה לעילא, אלא גם סרט מלנכולי, עמוק ובלתי נשכח, על הפער בין מה שהיה ומה שהיה יכול להיות
למרות הופעה מלאכותית מדי של ניקול קידמן ושאר מגרעות, "סארו -הדרך הביתה" מתבסס על סיפור מסעו של ילד הודי אבוד באופן יפה והוגן, שמצליח גם לעורר מתח ולסחוט דמעות
אמנם הסיפור שלו נשמע מעט מופרך ומתפתל ללא הכרה, אבל "החטאים", סרטו החדש והמדובר של אבי נשר, מתגלה כמלאכת מחשבת קולנועית, עמוקה ומרגשת