תזכרו אותו: "שנה קשוחה מאוד" הוא צעד קטן בקריירה של במאי ענק
סרטו החדש של ג'יי. סי. שנדור לא גדול ופומפוזי מספיק כדי שתזכרו אותו עד לשלב סיכומי השנה, אבל האיכות שבה הוא נעשה מעידה על היוצר שלו, שמסתמן כאחד הבמאים הגדולים בדור החדש של הוליווד
סרטו החדש של ג'יי. סי. שנדור לא גדול ופומפוזי מספיק כדי שתזכרו אותו עד לשלב סיכומי השנה, אבל האיכות שבה הוא נעשה מעידה על היוצר שלו, שמסתמן כאחד הבמאים הגדולים בדור החדש של הוליווד
למרות כמה מהלכים תסריטאיים שסוטים מהמקור באופן שגרתי ובנאלי, העיבוד הקולנועי הראשון להרפתקאותיו של הדב פדינגטון מתגלה כמקסים ואף נושא מסר חברתי
סרטם החדש של אולפני דרימוורקס מסמל את הבעייתיות שהובילה את האולפנים למשבר הנוכחי. מצד אחד סרט חמוד, מושקע ומהנה, אבל חסר את האקסטרה שתהפוך אותו לבלתי נשכח
שון פן מגלם ב"מתנקש על הכוונת", חכו לזה, מתנקש מזדקן שמנסה לגאול את עצמו כדי להציל מדינה כלשהי באפריקה. אבל עד שהאקשן מגיע, עוברות דקות ארוכות ומשעממות
אחרי "מחוז 9" ולפני "הנוסע השמיני 5", מוכיח ניל בלומקאמפ שהוא מיוצרי המד"ב המעניינים בימינו ומגיש סרט מהנה, מעורר מחשבה, מגניב ומרגש
לא רק שהלהיט הארגנטינאי "סיפורים פרועים" הוא אחד הסרטים הכי רלוונטיים למציאות הישראלית כרגע, הוא גם מלאכת מחשבת קולנועית משעשעת להפליא שצריך ללמד בשיעורי תסריטאות
"פרינסס" עוסק במה שנראה כמו הטרנד החדש בקולנוע הישראלי: יחסים אסורים בתוך המשפחה. אבל פרט לליהוק גאוני ועבודת משחק טובה ומשובחת, נדמה שהוא מפספס ויותר מדי פעמים דורך במקום
שיילין וודלי אולי הגיעה לעבוד אבל "מורדים", הסרט השני בסדרת "מפוצלים", הוא לא יותר מגיבוב קלישאות עגומות משלל סרטי הפנטזיה לנוער שכבר הכרנו. וזה באמת חבל
בלי סצנות קרב ובלי טוויסטים מיותרים בעלילה, "סינדרלה" החדש הוא פשוט סיפור טוב ונחמד. זה בדיוק מה שקורה כשמלהקים שחקנים טובים ולא מפריעים להם בעבודה
"מלון מריגולד האקזוטי השני" הוא יותר פגישת מחזור של שחקנים בריטיים אהובים מאשר סרט עם עלילה משמעותית. וזה באמת בסדר כי לא ברור אם קהל היעד יוכל לעמוד במתח ובלחץ
ג'ניפר אניסטון מגלמת ב"עוגה" אישה שכל תנועה שלה קשה ושכל החלטה האם לשבת או לקום מגיעה אחרי חשבונאות ארוכה ואניסטון, כאם כל הקלישאות, פשוט מצוינת בתפקיד הזה
"פוקוס" בכיכוב וויל סמית' ומרגו רובי לא היה אמור לחדש יותר מדי דברים במיני-ז'אנר סרטי נוכלים ורמאים אבל דווקא בגלל זה הוא מצליח להיות סרט כיפי ומרענן
הגלגול הקולנועי החדש של בוב ספוג מתגלה כפרוע והזוי גם יחסית לסדרת הטלוויזיה. הוא יורה לכל הכיוונים ובדרך כלל לא פוגע, ועדיין עדיף על כל מוצר תעשייתי ושגרתי לכל המשפחה
סרט ההמשך ל"האישה בשחור" מתרחש באותה בית מצמרר ונוקט באותם שטיקים מוכרים, אבל הביצוע צפוי, טיפשי ולא יעיל. התוצאה היא סרט אימה שנכשל במשימה העיקרית של הז'אנר
הבמאי פול תומאס אנדרסון החליט שהוא מוותר על כל תחום העלילה בסרטיו, במקום זאת הוא מגיש שורה של סצנות הזויות ופרועות שלא בהכרח קשורות זו לזו. אם אתם ממעריציו כנראה שגם סרטו החדש יקנה אתכם, אם לא? מומלץ לשמור מרחק
בתוך ים הרימייקים המיותרים שסובב אותנו, דווקא "אנני" היה בהחלט ראוי לחידוש מודרני. הבעיה היא שיוצריו הגיעו אליו מצוידים בכמויות גדולות של ציניות וחוסר אמונה, שהרסו כל אפשרות להתרפק על הרומנטיקה