מדור גיהנום 08: "לזמן את הרוע 2" הוא מסרטי האימה הטובים של השנה
ההמשכון של הלהיט המפתיע "לזמן את הרוע" נודד עד אנגליה כדי ליצור אימה מהסוג המקפיץ והמצליח ביותר, וגם אם הוא אינו אחיד או מושלם, כבר אפשר לקבוע כי מדובר באחד הזוועתונים הגדולים של 2016
ההמשכון של הלהיט המפתיע "לזמן את הרוע" נודד עד אנגליה כדי ליצור אימה מהסוג המקפיץ והמצליח ביותר, וגם אם הוא אינו אחיד או מושלם, כבר אפשר לקבוע כי מדובר באחד הזוועתונים הגדולים של 2016
אמנם הוא אינו משתווה ליצירות המופת הגדולות של פיקסאר, אך "מוצאים את דורי", ההמשכון של "מוצאים את נמו", מצליח להצדיק את קיומו, להקסים ולשעשע
עשרים שנה אחרי הקלאסיקה המודרנית "היום השלישי", ההמשכון שלה מגיע לאקרנים, ומספק בידור לא רע בכלל ואפילו תחזית לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית
השירים משעממים, העלילה צפויה, היחס למוזיקה שטחי והיחס לנשים מעליב - "מועדון שנות השמונים" נשמע כמו כיף גדול, אבל הוא לא
בגלל האיכויות הקולנועיות שלו, בזכות הממדים האפים וחשיבותו ההיסטורית, ובעיקר הודות לדיון שהוא מעורר - "המתנחלים" של שמעון דותן הוא סרט שכולנו צריכים לדבר עליו, דווקא עכשיו באמצע השרב
העיבוד הקולנועי למשחק המחשב הפופולרי מנסה לשאוב השראה מ"שר הטבעות" ו"משחקי הכס", אבל העומס הבלתי נסבל של דמויות, מקומות, מושגים ושמות שהוא מטיח בצופה, לצד תסריט רע וויזואליה בעייתית, הופכים אותו לכמעט בלתי ניתן לצפייה
"האשליה 2" מצטרף לרשימת ההמשכונים הכושלים של הקיץ, וגם לרשימת התפקידים הקולנועיים המביכים שדניאל רדקליף עשה מאז "הארי פוטר"
ביקור בפריז איפשר צפייה ב"היהודים: הם בכל מקום", הסרט המדובר על האנטישמיות בצרפת. גזר הדין: מדובר בחרפה, שאף כי נוצרה בידי יהודי וכוונותיה היו הפוכות, רק תוליד עוד אנטישמים
הדרמה ההיסטורית "המרוץ" משתמשת בסיפורו של ג'סי אוונס באולימפיאדת ברלין 1936 כדי להעביר שיעור היסטורי מאלף על גזענות, שרלוונטי כמובן גם לישראל של ימינו