וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ניסים מפוטר

דפנה ארד

14.11.2006 / 11:10

כחלק מהשיפוצים במועדון הדום די.ג'יי עופר ניסים משוחרר משורותיו. ה-TLV עטו על המציאה והמציאו את הליין שלו מחדש

חתול שחור עבר בין איש העסקים חיים פנחס, הבעלים של מועדון ה-DOME והדיווה-די ג'יי עופר ניסים. פנחס שלח הודעה לעתונות בה סופר על השיפוצים הקרבים במועדון שנועדו להכניס אותו לשנת 2007 ברגל ימין ועל שחרורו של עופר ניסים במסגרת השיפוצים.

פנחס הצהיר כי "איש עסקים ובעל מועדון חייב לרגש כל הזמן ולדעת לחדש. לעופר ניסים היו שנים נפלאות במועדון, אך החיבור בינו לבין הקהל מיצה את עצמו. יש דברים שהתאימו לפעם ולכן צריך להתעדכן ולרענן את השורות".

עופר ניסים, אחד הדי ג'ייז הוותיקים בארץ, שדורג לאחרונה במקום ה-29 ברשימת הדי ג'ייז האהודים של די.ג'יי מאג הבריטי לא ממהר ללשכת העבודה. הוא התמקם מחדש במועדון ה-TLV, עם הליין המצליח שלו "אקסקיוז מי" (שנקרא לפני כן "סקוויז"), איתו הוא מתארח מדי חודש במועדון הגייז "הרוקסי" בניו יורק. בעבר ניסים תקלט בליין FFF של שירזי בתור הרזידנט במשך 10 שנים, עזב בעקבות חילוקי דעות, ומצא את עצמו ב-DOME.

עופר ניסים פרץ לתודעה כשעבד במשך שנים כמפיק וכמעבד המוזיקלי של דנה אינטרנשיונל, ואף עיבד את "דיווה" שהגיע למקום הראשון באירויזיון. ניסים הפיק לאחרונה אלבום חדש שיצא בקרוב, בו יופיע השיר "Jump", בו הוא מסמפל את מדונה ושיר נוסף בו הוא מסמפל את ביונסה בשם "One Night Only". המסיבה הראשונה של עופר ניסים במועדון ה-TLV תהיה ביום שישי הקרוב.

מועדון DOME התל אביבי יעבור בקרוב שיפוצים בהשקעה של כ-500 אלף דולר לאחר שבע שנים של פעילות ובמסגרתם יחודשו מערכות הסאונד והתאורה, והחללים השונים. המועדון אמור להפתח מחדש בתחילת דצמבר ובאותו חודש יפתח פנחס מועדון אנדרגראונד חדש באותה שכונה בשם "המרפאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully