וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לישון כפיות

פיני אסקל

19.11.2006 / 8:01

פיני אסקל מרגיש שנעצו לו כפית בגב: שום שעון לא נעצר, ואורי גלר לא מספק את הסחורה

גלר. אכלנו פעם מאותו מסטינג עד שהכפיות התעקמו והוא טס להיות החבר הכי טוב של מייקל ג'קסון בנברלנד. הוא היה קוסם על במות יום העצמאות והפך למפלצת כלכלית, החובקת תת-מודע וסלבס באמריקה. והנה הוא חוזר כדי לקרטע בתפקיד מיותר לחלוטין עם שאלות יורם ארבל ממי רוצה להיות מיליונר ויכולת התמצאות של מנחה חדש בערוץ הילדים.

תתרכזו חזק, תסתכלו לו עמוק בתוך העיניים ועכשיו תמקסמו את כל האנרגיות השליליות שלכם לכדי מהלומת קסם טלפתית אחת גדולה. ועכשיו ביחד, לכופף. אלא שלצערי הוא עדיין שם, מאחוריו סקרין-סייבר של מנהרת הזמן, עיניו מבהילות והוא מסכם במשפט אחד: "ההופעה שלך מעניינת, לא יותר מזה". הוא אומר זאת לאחד היורשים, אך לא מבין שהפיטורים המהירים תקפים לגביו, יותר מכל. די בפרומו שמהווה הומאז' מוצלח לגשם הצפרדעים של 'מגנוליה', כדי להותיר אותנו למעשה עם מגלומניה עצומה של איש אחד שמחפש דור המשך. אז סדרה שלמה? זה יותר מדי.

מי ראויה יותר מאשר הזכיינית המגלומנית לחפש את היורש של המגלומן? ריאליטי LIVE בפריים-טיים, לא פחות מזה, עם מתמודדים ללא ניסיון קודם בטלוויזיה, שלושה שפני ניסויים מוכרים ומתלהבים, עוזר ששם ללעג את משטרת ישראל (זה גם לא יעזור בהעלמת קנסות ודו"חות תנועה) ושוליית קוסם (אלי אילדיס) שמקריא פעם מטלפרומפטר ופעם מהכרטיסיות, וחסר דינמיקה מינימלית עם המאסטרו אורי גלר.

כמו גברת פלפלת בשעתה, גם גלר כבר לא משהו עם כפיות. משאל קצר הוכיח כי לאיש מהמשתתפים בסקר שערכתי לא התכופפה ולו כפית אחת. שלא נדבר על שעון קאסיו מקולקל שמעולם לא היה מאוכזב יותר מאשר בסוף הערב. דווקא היורשים שלו עושים רושם של אנשי מקצוע טובים כל אחד מתחומו. שעות ניסיתי לנחש מספרים מ-1 עד 10 כשאחד המתמודדים קבע בנונשלנטיות שמרגול בחרה 39.

אבל בשביל זה לא צריך את אורי גלר. אפשר לעשות קרב מוחות גם בלי האיש הביזארי והמלחיץ הזה. הוא מעורר אנטגוניזם של "מי שעשה את זה ובא לעשות עלינו קופה" באיחור של שני עשורים, ובמסווה של "בואו נחפש את המכופף הבא" מקבל יותר כסף על הפאוזה בין הברה להברה מאשר על המילים המחכימות שלו, שלא מוסיפות ולו קורטוב של עניין.

והכי עצוב – גם אחרי שאורי גלר כבר הצליח לחזות שרובנו בחרנו כוכב (למה לעזאזל לא בחרתם בכוונה משהו אחר? יש מצב שהיו מפטרים אותו!), הלילה הלכנו לישון כפיות וקמנו בבוקר עם סכין אכזבה נעוץ עמוק בלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully