וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל סיבוב ההופעות של "הלהקה" בארצות הברית

המסע לחו"ל של המחזמר בוטל. מקור בהפקה "מאשים" את איכות וגודל התפאורה, אבל מקורב להפקה מספר על אכזבה ממכירת הכרטיסים. 'הבימה': המסע נדחה למאי

סיבוב ההופעות של המחזמר המושקע, 'הלהקה', בוטל בעקבות בעיות טכניות כביכול של גודל ואיכות התפאורה הגורמים לקשיים במעבר בין ישראל לארצות הברית. למשתתפים במחזמר, בין השאר אדיר מילר, שירי מימון, מוקי וקרן פלס, נודע הדבר מוקדם יותר היום.

ההפקה הייתה אמורה לצאת בעוד חמישה ימים למסע הופעות מול ישראלים יורדים ויהודי אמריקה, שכלל הופעה בניו יורק ב-3 בדצמבר, במיאמי ב-5 בדצמבר ובלוס אנג'לס ב-9 בדצמבר.

המחזמר 'הלהקה' של תיאטרון 'הבימה', בבימויו של אילן רונן, עובד על פי סרטו המיתולוגי של אבי נשר, תחת אותו שם, המוקרן מדי יום עצמאות. המחזמר עלה לראשונה ב-27 במאי השנה, ובעצם היום חגג חצי שנה עם הבשורה המאכזבת.

מקורב להפקה: הייתה אכזבה ממכירת הכרטיסים

המשתתפים במחזמר קיבלו הוראה לא לדבר עם כלי התקשורת, אולם מקורבים להפקה מספרים כי מנהל ההצגה נמצא עדיין בחו"ל עם התפאורה, שלא עמדה בסטנדטים מבחינת איכות וגם מבחינת גודל, מכיוון שהאולם בניו יורק קטן. לאחר שגילו כי אין דרך לעבוד עם התפאורה הנוכחית, שוקדים בהפקה כרגע על הקמת תפאורה חדשה.

על פי מקור אחר המקורב להפקה, קצב מכירת הכרטיסים לסיבוב ההופעות בארה"ב היה מאכזב וזו הסיבה האמיתית לביטול המסע.

בנוסף ובלי שום קשר לביטול המסע, התקצר לאחרונה המחזמר והוצאו ממנו שני שחקנים בתפקידים שוליים, טל ירימי ועופר זוהר.

מתאטרון הבימה נמסר בתגובה: "מסיבות טכניות ולוגיסטיות, שאינן תלויות בתיאטרון 'הבימה' וב'רם פרודקשן' בארה"ב, הכרוכות בשינוע התפאורה מישראל לארה"ב, ובכדי לא לפגוע ברמה האמנותית של ההצגה בארה"ב, נענה התיאטרון לבקשת 'רם פרודקשן', לדחות את מועד הצגות 'הלהקה' בארה"ב. המועד החדש למסע הוא, ככל הנראה, מאי 2007. ההחלטה על הדחייה התקבלה היום במשותף על ידי התיאטרון ו'רם פרודקשן'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully