וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף שמו של הספר השביעי בסדרת הארי פוטר

22.12.2006 / 2:02

ג'יי. קיי. רולינג גילתה שהספר האחרון בסדרה ייקרא "Harry Potter and the Deathly Hollows". מעבר לזה, לא ידוע אפילו מתי היא תסיים לכתוב אותו

הסופרת [[ג'יי.קיי רולינג]] הודיעה אתמול על כי הספר השביעי והאחרון בסדרת "[[הארי פוטר]] ייקרא "Harry Potter and the Deathly Hallows" (מתרגמת הסדרה לעברית, גילי בר הלל, בחרה בשם הזמני "הארי פוטר ורוחות המוות"). חברת ההוצאה של רולינג לא מסרה שום פרט מעבר לכך, כולל לא מועד פרסומו של הספר.

ששת הספרים הקודמים בסדרת הארי פוטר נמכרו בארה"ב בלבד בכ-120 מיליון עותקים. כך שאפילו שחברת ההוצאה לאור מודה שאפילו אצלם לא יודעים מתי יגיע הספר, הם לא נשמעים מודאגים.

שם הספר נחשף באתר הרשמי של הסופרת, שהייתה חייבת להתחכם והחביאה אותו בסיומו של משחק, שבו רמזים וחידות על [[חג המולד]] המובילים אל הפיתרון.

"אני נמצאת כעת בשיא כתיבתן של מספר סצנות אותן תכננתי במשך שנים.... אני רוצה לסיים את הספר ובאותה המידה אני גם לא רוצה לסיים אותו", כתבה הסופרת באתר.

לפני מספר חודשים ניאותה רולינג לחשוף כמה סודות מתוך הספר וגילתה בראיון לעיתון טיימס הלונדוני כי הרמיוני לא תתאהב בהארי אלא דווקא ברון. זאת לאחר שתסתכל במראת קסם המגלה את תשוקותיו החבויות של האדם, שתראה את דמותה איתו.

כמו כן, אמרה רולינג, שהארי לא ימות בספר האחרון, כפי שדומה היה שיקרה. אולם, לרוע המזל, מישהו בכל זאת ימות. היא אמרה: "אני חייבת לומר ששתי דמויות שלא תכננתי שימותו, יהיו חייבות למות. צריך לשלם מחיר כלשהו. מדובר פה ברשעים אמיתיים, שמבקשים את חייהן של הדמויות הראשיות, ולא של הניצבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully