וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקי אבני שוב מחבל

דפנה ארד

28.12.2006 / 15:46

בעלה של סנדי בר ישחק בסרט "Dirty Hands” וישחק לצד הכוכבים הגדולים ביותר בקולנוע האירני והפלסטיני

אקי אבני עומד לככב בסרט האמריקאי "Dirty Hands” שצילומיו יתחילו באביב. את הסרט כתבה סטייה פאוול הצעירה, שגם תביים, והוא מופק על ידי "אופשן פיקצ'רז". הסרט הוא מותחן פוליטי המתאר איך מלחמה חושפת את הפנים הגרועים של האנושות. הסרט יצטלם ב[[לוס אנג'לס]] וב[[לונדון]].

עלילת הסרט מתרחשת בעירק, במחנה שבויים הנמצא תחת שליטה אמריקאית. חמישה שבויים ערבים ממתינים לחוקרים האמריקאים, שאמורים לחקור אותם בקשר למעורבותם בפיגוע מכונית תופת. העצורים נכנסים לחדר, אחד אחרי השני, ושם הם מעונים וסובלים מחקירה חודרנית ומטלטלת. הסרט עוסק הן בהישרדות השבויים בתנאים הגרועים ביותר שיש, ומנסה גם לבחון את חייהם של החוקרים. אקי אבני יגלם את אחד השבויים העירקים. כלומר, מחבל.

לצד אקי אבני ישחק וואליד זוואיטר הפלסטיני והשחקנית האיראנית מיטרה האג'ר, אחת השחקניות הפעילות ב[[איראן]], שאפילו זכתה ב[[פניקס הקריסטל]] (המקבילה האיראנית לאוסקר). כמו אקי אבני לאחר שביססה את מעמדה באיראן היא טסה לארצות הברית כדי להפוך לשחקנית בינלאומית.

הסרט נתקל בבעיות רבות בזמן ההפקה: המשקיעים הערבים במימון הסרט, ששמעו על השילוב בין שחקנים ערבים לאקי אבני, רצו לעצור את העברת הכספים. כמו כן, צילומים שתוכננו בישראל בוטלו גם בגלל הקושי להכניס לישראל אזרחים אירנים.

פאוול כתבה את התסריט לסרט לאחר תחקיר ארוך שכלל קריאת בלוגים העוסקים בחקירות אמריקאיות, דיווחים על בית המאסר אבו ע'רייב בעיראק בו עצורים אסירים עיראקים וספרים שכתבו סופרים מוסלמים על חקירות תחת עינויים.

את השנתיים האחרונות השקיעה פאוול בכתיבת התסריט, המתאר את ההתעללות הפסיכולוגית שעוברים שבויי מלחמה. בראיון לאתר indiewire היא הודתה שהנושא גרם לכמה משקיעים פוטנציאלים להירתע, אך היא הצליחה למצוא גם כאלה שיתעניינו בחומרים השערורייתים, כמו למשל "טרייבקה פילם אינסטיטוט" שהיה הראשון שהציע לה עזרה.

פאוול מפחדת שהעניינים ימשיכו להשתבש עד לתחילת הצילומים באביב. ל- indiewire היא סיפרה כי "מדובר בסרט על עינויים וחקירות ברקע המלחמה, המבויים על ידי אישה. לכן אני צריכה לקפוץ מעל הרבה משוכות, אבל התשוקה והתמיכה שאני מקבלת מאנשים עוזרת לי".

הסוכנת של אקי אבני, זוהר יעקובסון, אישרה שהוא עומד להשתתף בסרט.

אקי כוכב עליון

אקי אבני, יליד רחובות, ואשתו סנדי בר עזבו את הארץ לפני ארבע שנים בתקווה שמזלם ישחק להם והם ישיגו תפקידים טובים בטלוויזיה ובקולנוע.

אבני נרשם ללימודי משחק והשתלב בתפקידים אורחים ב-"24" וב-"קרייג האפסטוד". בשנה הקרובה ייצא סרט חדש בו הוא משתתף, "Homeland Security", ובו משחקים גם אנטוניו בנדרס ומג ראיין.

מדי פעם אבני מבקר בארץ כדי להשתתף בפרסומות שונות (מילקי), סרטים של עמוס גיתאי וסדרות טלוויזיה מיליטריסטיות. השנה הוא השתתף בסרט "מלח הארץ" של האחים ברבש וזכה לשער באחד מעיתוני סופשבוע כשהוא נראה שפוף במיוחד. בחוד הבא תוכלו לראות אותו בסדרה "אולי הפעם" של YES.

אם בא לכם לגעת בקצת אבק הוליוודי, מחר הוא ינחה ארוע לזכרה של מורתו למשחק אורנה בן חורין, בסטודיו של יורם לוינשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully