וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי מאוס בדרך למפרץ הפרסי

יוני מנדל

7.2.2007 / 14:42

כך לפחות מתעקשים בעיתון "אל-ווקת" הבחרייני, שם דווח כי ה"דיסני וורלד" הערבי הראשון יוקם בארץ הנפט. בלשכת דונאלד דאק מכחישים

ב"וולט-דיסני" מכחישים, אבל שמועות עקשניות שמגיעות מבחריין טוענות שה"דיסני-וורלד" הראשון של העולם הערבי מגיע אוטוטו למזרח התיכון. הידיעות על כך מופיעות באחד העיתונים הפופולאריים ביותר בבחריין, "אל-ווקת" ("הזמן"), והמקור להן הוא לא אחר מהמיליונר הסעודי – הנסיך ווליד אבן טלאל. לדבריו, אכן התקיימו באחרונה מגעים עם ההנהלה העולמית של "[[וולט דיסני]]", להקמת "דיסני-וורלד" ערבי ראשון בבחריין.

לפי הדיווחים, אירגון דיסני העולמי לא ייצא נפסד מהעיסקה הזו, שכן הנסיך אבן טלאל מעוניין להשקיע בעסקה לא פחות משמונה מיליארד דולר. עוד דווח, כי לעסקה זו שותף גם בנק ההשקעות הכוויתי, הבנק השני בגדולו במפרץ הפרסי. מרכז השעשועים העצום יהיה זהה במהותו למקור האמריקאי ויישא את השם "דיסני בחריין".

הנסיך אבן טלאל הוא האדם השמיני בעושרו בעולם, והקשר שלו לעולם הפנטזיה של מיקי מאוס אינו מקרי. לפי הדיווח, הוא כבר מחזיק בעשרה אחוזים מהכנסות ה"יורו דיסני" בפריס, וכעת הוא מעוניין להביא את פלוטו וידידיו הביתה.

בדיסני מכחישים את הפנטזיה

עם זאת, שאר הגורמים בפרשה מסרבים לאשר את הידיעות. בבנק ההשקעות הכוויתי ציינו, כי בשלב זה הם לא מעוניינים להכחיש או לאשר כל ידיעה בנושא. גם בהנהלת "וורלד דיסני" לא אהבו את הפרסומים המוקדמים, ושם מכחישים כי עיסקה כזו אכן נחתמה. לפחות כרגע, הויזה של מיקי מאוס לבחריין - מעוכבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully