וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה נלך

11.2.2007 / 12:23

דנה רוטשילד כבר מתגעגעת לאנה ניקול סמית, אשה שטוב טעם מעולם לא היה הסמל המסחרי שלה, וטוב שכך

בהוליווד לא חסרות בלונדיניות עם ציצים גדולים וטעם רע, אבל באנה ניקול סמית, בניגוד לעמדת המלעיזים, היה הרבה יותר מזה. גם שפנפנות פלייבוי במיל' יש אחת למטר רבוע באזורים מסוימים בבברלי הילס, לעתים רבות הן אחת על השניה. מילולית. אבל אם יש משהו ששנות האלפיים הציניות גזלו מהוליווד, זה את סיפורי הרכילות בנפח דרמה יוונית שאפיינו את תור הזהב של הוליווד, וזנביהן התמשכו עד לפאתי המילניום החדש. מרלין מונרו, ששירללה את האצולה הפוליטית ומתה מוות מסתורי, בבדידות אין קץ; ג'יימס דין שהלך כמו גדול בדיוק בשיא הקריירה שלו; מרלון ברנדו, שבנו רצח את מאהבה של אחותו למחצה, שהספיקה מאז להתאבד; הנסיכה דיאנה ששניה אחרי שהתנתקה ממשפחת המלוכה המנוונת והפכה לסלב בזכות עצמה התרסקה במכונית יוקרה; אלביס פרסלי, משפחת ג'קסון, גרייס קלי, ריבר פניקס וכך הלאה.

היום כבר לא מייצרים כאלה. הוליווד, זו שממנה בקעה בשורת המסחור והגלובליזציה, נפלה קורבן למזימה המסחרית של עצמה; ביקום שנשלט בידי תאגידים ופרסומות למשחת שיניים, אין מקום לרומנים רומנטיים, למחוות גדולות מהחיים, לאהבות אינסופיות, לתאוות הבצע שמעבירה אנשים על דעתם. בזעיר אנפין, זה ברור, בלי סודות ושקרים הוליווד לא היתה שורדת דקה אחת, אבל משהו בצביעות השיפוטית של פעם נתן למאחורי הקלעים מרווח נשימה, שם ורק שם יכלו לצמוח אגדות.

מר וגברת סמית'

בהוליווד של היום איש לא היה מניד עפעף לו א"נ סמית היתה ממלאת את תפקידה בכוח, וכשאר הנפקניות המשודרגות של שדרות סנסט היתה נישאת למיליונר בינוני בגיל העמידה, מקריח למחצה אבל עדיין מחזיק זקפה כשחייבים, מסבלמת את הוולגריות בקטנה, מגדלת לו שני ילדים ומחזיקה את עצמה בתודעה הציבורית באמצעות הופעות אורח בסבוניות. אבל א"נ סמית, פעם כמו פעם, התחתנה עם מיליארדר בן שמונים פלוס, המשיכה לפדר את דדיה בפרהסיה ולהתנהג כמו בהמה גסה. כמו סינדרלה אמיתית, היא ידעה שאם כבר אז כבר ופעם כמו פעם – זה לא מספיק להשתכשך בבריכה של הגדולים, עדיף להשתין מהמקפצה.

וכך היה. צריך ביצים כדי להיות אשתו הפרח'ה של מיליארדר גוסס, שמת תוך שנה מעת הנישואין, מותיר את הונו העצום למאבקים משפטיים בין אשתו, שתחייה, לילדיו הבוגרים, המבוגרים מזו הבלונדינית בכמה עשרות שנים. אבל ביקום הוליוודי, מי שמשתין מהמקפצה על הפוריטניות הקפיטליסטית – סופו רע ומר: בנה, יפיוף בן עשרים, מת לידה יומיים אחרי שילדה את בתה הטרייה, והיא עצמה, מדוכדכת ומדוכאת ממות הבן, מתה בטרם הגיעה לגיל ארבעים, מותירה יתומה בת חצי שנה, חמישה אבות פוטנציאלים שהופיעו עם התבשר דבר הירושה העצומה שעשויה ליפול לחיקם. אחח, הדרמה, הגלאמור, האנשים שבוערים ונשרפים מהר, שמופיעים משומקום, כובשים את העולם לרגע ומתים גדולים. איפה ישנם עוד אנשים כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully