וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי רובים ושושנים המקוריים רוצים להתאחד

דפנה ארד

22.2.2007 / 14:01

אקסל רוז עזב את כל חברי הלהקה שלו לאחר סכסוכים מתוקשרים ורץ עם הטייץ ונגנים חדשים קדימה. אבל עכשיו יש דיבורים על איחוד

ההרכב המקורי של להקת Guns N Roses עומד להתאחד, כך לפי שמועות בתעשיית המוזיקה האמריקאית. מסתבר שאקסל רוז השלים עם המתופף המיתולוגי של הרובים, סטיבי אדלר. אדלר דיבר עם החברים הנותרים; סלאש, איזי סטארדלין ודאף מק'קאגן על אלבום חדש וסיבוב הופעות של הלהקה המאוחדת-מחדש.

אדלר, שעזב את הלהקה כבר בשנת 1990 והחולף על ידי מאט סורום, כתב בעמוד המייספייס שלו "ראיתי את אקסל, דיברתי איתו מחצות ועד שמונה בבוקר. פתרנו הרבה חרא שעמד ביננו. אמרתי לו, 'חמישתנו חייבים לחזור' שום דבר גדול מזה לא קרה מעולם, זה יהיה האיחוד הגדול ביותר בהיסטוריה."

אקסל רוז, לפי אדלר, הגיב בגיחוך וחיוך. "דיברתי גם עם סלאש, ואיזי. הם גם רוצים לאחד את הלהקה."

החבר הנותר, איזי סטרדלין, הוזמן לאחרונה על ידי אקסל רוז להופעות אורחות בסיבוב ההופעות של הלהקה החדשה של אקסל רוז, המופיעה תחת השם גאנז אנד רוזס.

האלבום של הגלגול הנוכחי של גאנז אנד רוזס, עליו הם עובדים כמעט מעל לעשור, " Chinese Democracy", ייצא בחודש הבא.

סלאש יוציא אוטוביוגרפיה

ב" New York Business" דווח שסלאש, הגיטריסט המיתולוגי של גאנס אנד רוזס, שמנגן כרגע בולווט ריבולבר, מכר את הזכויות לאוטוביוגרפיה שלו להוצאה לאור "הרפר קולינס".

סלאש הבריטי שגדל בקליפורניה יעבוד עם הסופר אנתוני בוזה, שעזר גם לטומי לי, מתופף להקת ממוטלי קרו, ובעלה לשעבר של פאמלה אנדרסון, לכתוב את ספרו, טומילנד.

סלאש נולד בשם סאול הדסון, עזב את גאנס בשנת 1996 לאחר ריב עם אקסל רוז. לאחר מכן הקים את להקת ולווט ריבולבר יחד עם חברו מגאנס דאף מק'קאגן, ועם מאט סורום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully