וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב בספק

דפנה ארד, בוצ'צ'ו

11.3.2007 / 14:51

המאמי וסוללת מנהליה לא היו מרוצים מכך שהיא מועמדת רק בקטגוריה אחת בטקס פרסי ערוץ המוזיקה הישראלית

מי שצפה בנינט טייב המחוייכת מקבלת את פרס 'זמרת השנה' שהוענק לה בטקס פרסי עמ"י שהתקיים בערב יום חמישי האחרון, ודאי לא ידע על הסערה שגעשה מאחורי הקלעים עד להגעתה. מסתבר כי כאשר הורכבה רשימת המועמדים לפרסים השונים של ערוץ המוזיקה הישראלי, נינט ומקורביה לא היו מרוצים מכך שהיא מועמדת רק לקטגוריה אחת.

גורם מהערוץ סיפר הבוקר שמקורבי נינט התריעו כי זוכת "כוכב נולד 1" לא תגיע לטקס בעבור מועמדות אחת בלבד. יואב קוטנר, עורך ראשי של ערוץ 'מוסיקה 24', סיפר: "הם ציפו שהיא תהיה מועמדת גם לתגלית השנה אבל אנחנו לא חשבנו כך".

"בשלב כלשהו הם אמרו שהיא לא תבוא", הוסיף קוטנר והסביר: "אבל בגלל שהיא היתה מועמדת לזמרת השנה היא לבסוף באה. אולי הם לחצו על ההפקה, אבל עלי לא. שאלו אותי איך זה שהיא מועמדת רק לקטגוריה אחת, הסברתי להם וזהו".

מצד נינט לא מכחישים לגמרי את הסיפור, אך מספקים זווית אחרת לעניין. שלומית עמיר, דוברת הליקון אמרה: "זה באמת עורר פליאה והעלה סימני שאלה - איך קליפ כמו 'היא יודעת' לא מועמד לקטגוריית קליפ השנה".

לגבי הטענה כי היו איומים מצד אנשי נינט לא להגיע לטקס יש לעמיר אליבי מצויין: "היה חשש שנינט לא תוכל להגיע לטקס כי תוכננה לה הופעה מבעוד מועד באותו התאריך. אבל ברגע שההופעה הזאת התבטלה אישרנו את ההגעה שלה בשמחה".

"לא היה שום קשר בין זה שרצינו שהיא תהיה מועמדת לקטגוריה נוספת לבין אי-ההגעה שלה לטקס", הוסיפה עמיר, "הסיבה היחידה לכך שהיא לא תגיע זו ההופעה שתוכננה. נינט הגיעה, ועד זכייתה לא ידענו אם היא תזכה או לא. באנו במטרה לפרגן לערוץ, על כך שהם משדרים את הקליפים שלה במינונים גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully