וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורק לבר ממנה שתה

פיני אסקל

19.3.2007 / 10:02

פיני אסקל, עורך וואלה! סלבס, מצדיק את החרם שארגון הצלמים הטיל על בר רפאלי. כך ייעשה לכפויי הטובה

לא יפה, בר. עד שאת באה לישראל עם איזה כוסון הוליוודי לא תעשי סיבוב לחבר'ה? נו, מה קרה? מי שאוכל לבד – מת לבד, לא מכירה? הרי בכל חור אתם מפגינים זוגיות - על חוף הים, בפריז, בבית סבתא דיקפריו צילמו את שניכם ממעוף הציפור. ממש לא יפה, אבל זו לא הנקודה. ההימלטות של בר וליאו מהפפראצי בישראל היא אות קלון על מצחה של הדוגמנית והוריה, מכיוון שתמונה של ליאו ביד ושם, או בכותל, שווה יותר מאלף בוז'ים שמנסים לשווק את ישראל לתייר. נכון שהיא לא עשתה צבא, אבל זה לא אומר, שכשהיא מצטלמת למגזין בו היא מרוויחה בדולרים, היא מזמזמת את התקווה ופטמותיה דום. ובדיוק במקום בו יכלה להוכיח את כל טענות הסוציומטיות שהוטחו בה, היא פישלה. אז אם היא כזאת, אומרים הצלמים, למה לנו לסייע ליחסי הציבור של הקריירה שלה?

אחרי הביקור הזה גם ליאו לא אוהב אותנו יותר. קראו לו "שמן", קיללו אותו במנהרת הכותל, לכל הרוחות, הצלמים המזוינים האלה אפילו חיכו לו בפתח הבית. אולי יצאנו קצת ברברים, אולי הגזמנו עם הלחץ, אולי הפלאשים היו טיפה יותר מדי מסנוורים, אבל זה הוא שהתחיל. הרי הישראלי יהיה לנצח אנדרדוג שחי מרגשי נחיתות. טוב, זה בגלל הנאצים. כשליאו הולך ליד ושם, אנחנו כישראלים רוצים לעשות לעולם "נה" באוזן. היה היטלר, היו גזים, עשינו מדינה. עכשיו ליאו שונא אותנו יותר. אבל ליאו, למה אתה מצטלם בכיף בפריז, ארה"ב, איטליה, בריטניה, אקוודור, צ'ילה, ברזיל, טוניס, בלגיה, סין, אוזבקיסטן, טרינידד, חוף השנהב וכו', ואילו בישראל אתה מצטלם כמו כובע בייסבול?

בואו נשוב לבר. בטח שהיא ואמה לא חייבות לצלמי הפפראצי כלום, אבל אתם יודעים מה - גם צלמי הפפראצי לא חייבים להן כלום. הרשו לי להזכיר לכל מיני אנשי תקשורת מלוקקים ובעיקר מלקקים – כמו יאיר לפיד, יעל דן והרשימה ארוכה, לצערי – כי מדובר בראש ובראשונה בביזנס, לא באיזו סטייה חשוכת מרפא של כמה אנשים שהחליטו לבדוק למי יש פלאש יותר גדול. צלמי הפפראצי הם שכירים המתפרנסים מהמקצוע שלהם. הם לא אנשים רעים או טובים יותר מאף אחד אחר והם לא מנסים לדפוק אף אחד. הם באים לצלם וזהו. אם בר רפאלי תמשיך במדיניות הסרבנות, הצלמים ימשיכו לרדוף. סתם לשם השעשוע, נסו לדמיין אדם שמנסה לעשות את עבודתו, לא צלם פפראצי, אלא מוכר פרחים למשל. הוא מנסה להציע את מרכולתו פעם, לפעמים פעמיים, במקרה הגרוע מספר פעמים. קשה לתאר את בר מראה לאותה מוכרת פרחים אצבע משולשת ואומרת: זין! שוב לא הצלחת לצלם אותי, כלומר למכור לי כלניות. בשרם של צלמי הפפראצי נעשה משום מה כשר לשחיטה.

בר ואמה כפויות טובה, כמו רוב הסלבס בחצי שקל שהתראיינו השבוע בנושא ולא יכולים לשרוד בעולם השואוביז בלי אותם צלמי פפראצי. רבים הם הסלבס שמדליפים על עצמם פרטים כדי לקבל אייטם במגזין או צילום באינטרנט, כולל מקורביה של בר עצמה. אבל היום היא לא צריכה לעשות את זה, היא כבר "אילוסטרייטד". והנה פניה לחצאי השקלים שהתראיינו השבוע - יצאתם מטומטמים, חסרי הבנה. הרי אתם קטנים והתקשורת גדולה ואתם צריכים את הפרסום יותר ממה שהתקשורת צריכה אתכם. לא אתם? יבוא אחר. צלמי הפפראצי הם חלק נכבד בתקשורת ויהיו אנשי התקשורת השונים חכמים אם יכבדו אותם בחרם הנוכחי על בר רפאלי. מדוע לכבד? כי מחר בר תעשה אצבע משולשת גם לכתב שבא לעשות עבודתו נאמנה ולשאול אותה שאלות שמעניינות את הציבור כמו "למה לא התגייסת לצה"ל?". בינתיים, כך החליטו אנשי הוויזואליה, בר מוחרמת. התמונה שאתם רואים בצד שמאל היא האחרונה שלה בינתיים. לפחות היא תישאר צעירה לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully