וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשש בלש בפעולה

דוריה למפל

12.4.2007 / 13:52

מה הציון שהייתם נותנים לכישרונות הסקס שלכם? סדרת הדוקו-מין "בלשי הסקס" תעזור לכם להתעלות על עצמכם. דוריה למפל 10

כבר שנים שאני משוכנעת שבני האדם נחלקים לשני סוגים: אלה שיודעים להזדיין, ואלה שלא, אללה ירחמו. וכן, כמובן שלסוג השני אני נותנת ליהנות מהספק שהכל שאלה של כימיה, שאולי יש בחורות שפליקים בטוסיק כן עושים להן את זה, ושלפעמים טיפול פסיכולוגי משנה לך את חדר המיטות לבלי היכר. אבל בסופו של לילה, הייתי די בטוחה שמדובר בכישרון מולד. לולא הייתי נתקלת ב"בלשי הסקס", הייתי ממשיכה לדרג פרטנרים ללא רחמים, אבל אני מודה שהסדרה הזו אילצה אותי לשקול שוב את דעותיי הנחרצות.

"בלשי הסקס" (The Sex Inspectors), ששודרה מדי ערב בערוץ יס דוקו, היא לא מה שהיא נשמעת: ראוי שתקחו אותה ברצינות, לפחות עד שנאלץ להיפרד ממנה בפרק האחרון שישודר ביום שישי (אל דאגה, אפשר לבנות על שידורים חוזרים למכביר). כל פרק מוקדש לזוג בריטי אחר – וכאלה יש מכל הסוגים, הגדלים והגילים, אך לכולם מכנה משותף אחד: חרא של סקס.

מרבית הפעמים מדובר בקלישאת "הזוג שהתחתן ובשניה שאחרי חיי המין שלו מתו", אבל המומחים של "בלשי הסקס" לא נותנים לקלישאות לבלבל אותם. טרייסי, סקסולוגית וסופרת, ומייקל, הומו אמריקאי בעל טור ייעוץ (שכל בנות מיני צריכות להתאבל על נטיותיו) לוקחים את הזוגות הללו והופכים להם את החיים ברגישות ובנחישות, שזה תמיד מתכון לסקס מוצלח.

קל יותר לגמור ברגליים צמודות!!!

במלאי הבעיות אפשר למצוא נשים שעסוקות בספונג'ה, כשבני זוגן לא מבינים איך לא בא להן למצוץ להם בין גיהוץ לכביסה; גברים שניהלו רומן או שניים ומעולם לא התנצלו על זה, אבל עדיין לא מבינים למה האישה שאיתם לא מחכה להם בידיים אזוקות למיטה; גבר שגומר מהר מדי, ובתגובה לכך בת זוגו מאוננת לו מול הפרצוף מיד אחרי האקט; ובעיקר המון המון חוסר ביטחון ושנאה עצמית, בעיקר מהסוג של "אני שמנה ולכן נראית הכי טוב במסיונרית וזו התנוחה היחידה שתקבל ממני".

בתחילת כל פרק בני הזוג נותנים ציונים בסקאלה של 1-10 לביצועים המיניים של הפרטנרים שלהם. כפי שניתן לצפות ממי שפונים לסדרה כזו, זה בדרך כלל נע בין 3 ל-6. כואב, מאד כואב. אבל, אחרי שעברנו את שלב ההודאה, ופתאום הגבר מבין שאיבר המין שלו, עם כל הכבוד, לא מספיק לאשתו כדי להגיע לאורגזמה, והאישה מבינה שאין לה שמץ של מושג איך להעניק עונג אוראלי קדוש - לשני הצדדים יש מוטיבציה אדירה, כי הנורא מכל כבר מאחוריהם.

הסדרה הזו, כפי שראוי להזהיר, היא לא לבעלי קיבה רגישה. אם נפלתם על פרק של זוג פוטוגני – הרווחתם, ואם לא – תאלצו לראות לפעמים עירום פרונטלי, אחורי וצדי של צלוליטיס, שיעור יתר ושומן נשפך. טרייסי ומייקל יחלקו הוראות מדויקות לשני בני הזוג, ילמדו אותם בסיוע של אביזרים איך עושים את מה שהם לא יודעים לעשות, יסבירו להם שבניגוד למה שנהוג לחשוב, להמון נשים קל יותר לגמור ברגליים צמודות (סוף עידן הניסיונות להידמות לנאדיה קומונצ'י?), ואפילו יחלקו להם תחתונים מיוחדים שיקלו על גברים שמתקשים במין אוראלי, לא עלינו.

אבל מעבר לזה, וכאן בדיוק טמונה ההצלחה, טרייסי ומייקל יודעים שיש קשר חזק מאד בין התחושה והדינמיקה של כל אחד מבני הזוג לאורך כל היום, ובין הנכונות שלהם להפוך לחיות מין בלילה, או במילים אחרות: אם הגבר מרגיש שאשתו לא שמה עליו זין לאורך כל שעות הערות שלהם, כנראה שלא יעמוד לו בלילה; ואם האשה עסוקה בניקיונות וחיתולים בזמן שבן הזוג שלה גומע בירות ותוקע גרעפסים בסלון, כנראה שתהיה לה מיגרנה כשיתחשק לו סקס. היות וזה המצב, המומחים שלנו לא מסתפקים בחלוקת קונדומים ריחניים ומיפוי של נקודות הג'י, הם מתחילים בבסיס, ביום-יום, בתחושות ובמטענים.

ההפתעה הגדולה ב"בלשי הסקס" היא שנראה שזה באמת עובד. כנראה שבניגוד למה שסברתי, לכל אחד יש פוטנציאל מיני לא רע בכלל - צריך להבין קודם כל כמה אתה גרוע, ואז נדרשים רק שני יועצים ושתי מצלמות בתוך המיטה שלך כדי לממש אותו. ניסיתי להתאפק ולהימנע מהסיום המתבקש הזה, אבל אני לא יכולה – אז יאללה, לכו להזדיין.


"בלשי הסקס", יס דוקו, מדי יום ב- 23:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully