וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רקדני בת שבע יוצרים" בסוזן דלל

חן רוזנק

19.4.2007 / 13:54

רקדני הלהקה זנחו את החיבוק החם של המאסטר אוהד נהרין, ויצרו בעצמם סשן מופעים

להקת בת-שבע תעלה את 'רקדני בת-שבע יוצרים'- סדרת מופעים שיצרו רקדני הלהקה והאנסמבל לגמרי לבדם, החל מהכוריאוגרפיה ועד לענייני הפקה כמו תאורה, תלבושות, שיווק ופרסום. את הפרוייקט מנהלים ומפיקים שני רקדני הלהקה, גילי נבות וסטפן פרי אליהם מצטרפים הרקדנים היוצרים דניאל אגמי,אייר אלעזרא, אדם בן צבי, שחר בנימיני, אריאל כהן, אינס לורקה, מין לי, טליה לנדא, אנדראה מרטיני, בובי סמית', אלה רוטשילד, גיא שומרוני, מאמי שימאזאקי וגבריאל שפיצר.

"הפרוייקט מיישם שתי מטרות חשובות" מספרת נעמי פורטיס, מנכ"לית הלהקה ומנהלת אמנותית שותפה. "האחת - טיפוח היצירה ויוצרים תוך הקניית כלים ליצירה, מתוך הבנה שכוריאוגרפיה לומדים בעשייה. הפרוייקט מעודד התנסויות, בדיקות, שאילתות ובדיקת גבולות ומגבלות כמו גם מפגשים בין תחומיים עם אמנים ויוצרים מדיסציפלינות שונות.

השניה - יצירת מסלולי הכשרה לרקדנים בהם הם יכולים להתנסות וללמוד לתפקד קשת של תפקידים הן בצד האמנותי והן בתחומי ההפקה, ובתחומי הניהול הטכני והאדמינסטרטיבי."

במסגרת הסיבוב יוצגו 14 מופעים, מ-26 עד 28 באפריל, שיראו את שיתוף הפעולה בין הלהקה לבין תלמידי המגמה לעיצוב גרפי וצילום של בית הספר לאמנות מנשר שעיצבו את הלוגו שילווה את 'רקדני בת שבע יוצרים'. בנוסף הפרויקט התרחב ויוצג ארבעה פעמים השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully