וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוגים בהופעת "כוכב נולד" הערבי

יוני מנדל

2.5.2007 / 9:10

אלפי צעירים הגיעו לראות את אלילי "סטאר אקדמי" בתוניסיה, אך נרמסו בדרך לבמה. 7 נהרגו וכמה עשרות נפצעו

7 בני אדם נהרגו ו-32 נוספים נפצעו במהלך הופעה של כוכבי "סטאר-אקדמי", המקבילה הערבית של "כוכב נולד". האירוע הקשה התרחש באולם הופעות בעיר ספאקס מדרום לבירת תוניסיה, כשאלפי צעירים וצעירות מקומיים נדחקו על מנת לראות את אלילי הזמר הערבי. העיתון "אל-שרק אל-אווסט" הרואה אור בלונדון דיווח, כי כתוצאה מהדוחק נרמסו העומדים בשורות הראשונות, מה שגרם למותם של השבעה ולעשרות הפצועים.

עד ראיה סיפר שכמעט כל הנפגעים הם צעירים שגילם לא עובר את גיל 20, ו"שהיו בהיסטריה אדירה לראות מקרוב את הכוכבים, ובמיוחד את הנציגה התוניסאית – מרווא אבן סריר".

כוכבי "סטאר אקדמי" הנמצאים בסיבוב הופעות בתוניסיה, היו אמורים להופיע גם הערב, אולם בהודעה הרשמית דווח ש"בשל המאורעות הקשים ומתוך כבוד לקורבנות בוטלו ההופעות הנוספות".

לפני כחודש התקיימה תכנית הגמר של "כוכב נולד" הערבי, ובה זכתה העירקית שדא חסון. המתמודדת העירקית זכתה אז לכ-40% מקולות העולם הערבי, המתמודד המצרי זכה לכ-25%, המתמודדת התוניסאית זכתה לכ-22% והמתמודד הלבנוני לכ-5%. התכנית "סטאר אקדמי" זוכה בעולם הערבי לשיעורי צפיה חסרי תקדים, והיא ככל הנראה הפופולרית ביותר אי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully