וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזמר "נרניה" יעלה בארץ

הלהיט מלונדון, שהיה גם סרט קולנוע מצליח, יככב על הבמות בחנוכה הקרוב. הנרי דוד, מאיה דגן והראל סקעת הם בין המועמדים לתפקידים הראשיים

בחנוכה הקרוב נוכל לראות את האריה, המכשפה הלבנה וארון הבגדים על בימות ארצנו, כשהמחזמר המצליח "נרניה" יעלה בהפקה ישראלית. הבמאי משה קפטן והמפיק יריב יפת הם אלו שיעשו לשלאגר עלייה.

" לא מזמן התחלנו את שלב הליהוק למחזה", מוסר קפטן פרטים ראשונים: " אנחנו במגעים עם הנרי דוד, מירי מסיקה, הראל סקעת, מיה דגן, אניה בוקשטיין, אפרת בויימוולד ועוד."

"אנחנו לא מחפשים רק שמות גדולים, ומתכוונים ללהק לתפקידים הראשיים שחקנים איכותיים. כל אחד מהמועמדים הוא בעל ניסיון משחק מוכח, למשל סקעת שלמד בבית צבי, או מירי מסיקה ומיה דגן ששיחקו במחזות זמר בתיאטראות הרפרטוארים. עדיין לא התחלנו את האודישנים, אבל החזרות בכל אופן מתוכננות לאמצע אוקטובר, כשהמחזה עצמו יעלה בדצמבר"

לא קלה היא לא קלה דרכינו

קפטן ויפת השיגו את זכויות המחזה מה"רויאל שייקספיר קומפני" הידוע מאנגליה, ובגרסה המקומית מחוייבים להישאר נאמנים למקור: " האנגלים רוצים להיות מעורבים בכל פרט ופרט. מעיצוב התפאורה והתלבושות, ועד לבחירת השחקנים. הם דורשים שנשלח להם רזומה של כל אחד ואחד מהמועמדים הסופיים. אחרי שנבחר את הקאסט, ניסע יריב יפת, המפיק, ואני ללונדון ונעבור איתם על האופציות"

השגת הזכויות להעלאת המחזה בישראל הייתה כאב ראש לא קטן בשביל השניים:" כבר בשנה שעברה הגשנו להם בקשה שיאפשרו לנו להעלות את המחזה בארץ, אבל אז הם סירבו", נאנח קפטן.

"זה היה סמוך למועד יציאת הסרט ההוליוודי 'נרניה' ובתיאטרון האנגלי לא רצו שאף אחד יעלה את ההצגה. הם הסבירו ש'נרניה' הוא ספר מאוד פופולרי ומותג חזק והם לא רוצים לפגוע בו. בעקבות ההצלחה של המחזמר "היפה והחיה" בשנה שעברה, הם הסכימו לפגוש אותנו ולבסוף גם נתנו לנו את הזכויות"

כזכור יצירתו הקלאסית של הסופר ק.ס לואיס על ילדים תמימים מעולמנו שנקלעים לממלכת נרניה, עובדה לאחרונה לסרט הוליוודי מצליח. קפטן כאמור יביים את גרסת המחזה, שיתרגם אלי ביז'אווי, שעמל גם על תרגום "היפה והחיה". "נרניה" יעלה במשכן לאומניות הבמה בבית האופרה בת"א, וייצא להופיע גם על במות ירושלים וחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully