וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיי כימיקל רומנס יופיעו בארץ

חן רוזנק

20.6.2007 / 15:57

השמועות היו נכונות: הרכב האימו המגה-פופולרי אכן יגיע להופעה אחת בקיץ. בניגוד לפרסומים, המופע לא יתקיים במסגרת פסטיבל הרוק המתוכנן בפארק הירקון

העצומה, תחינות המעריצים ומשא ומתן ארוך ומייגע השתלמו - להקת הפאנק-פופ מיי כימיקל רומנס תגיע לישראל להופעה אחת בקיץ. שמם של הרומנס נזכר לא פעם כאחת הלהקות שאמרות להגיע לפסטיבל הרוק הגדול המתוכנן להתקיים בחודש אוקטובר בפארק הירקון, אבל נראה כי הלהקה המצליחה תקפוץ לישראל לגמרי לבד להופעה אחת גדולה בקיץ.

גורמים בהפקה מאשרים, ומסרו לוואלה! תרבות כי "החוזה סגור וחתום והלהקה בדרך לארץ". עם זאת, במשרד הכרטיסים הדרן שאמון על הגעתם של החבורה, מעדיפים לסייג. דודי ברקוביץ', מבעלי המשרד, אמר בזהירות: "אנחנו במו"מ, אבל שום דבר עוד לא חתום".

הלהקה התחילה את דרכה בשנת 2001, ושיחררה עד כה שלושה אלבומים. האחרון, ”The Black Parade”, עוסק בנער החולה בסרטן ומתאר את תחושותיו רגע לפני המוות, הגיע למקומות גבוהים במצעדים בכל העולם, וחרך את גלגל"צ כאן אצלנו.

עד כה בהופעותיהם ליוו אותם להקות ההארד-קור פאנק Rise Against ומיוז ולהקת הפוסט הארד-קור Thursday, אך השמועות היו שבישראל הם יופיעו לצד להקת האימו taking back Sunday ולהקת הפופ פאנק New Found Glory מפלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully