וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק בישראל" חוזרת למסך

חן רוזנק

3.7.2007 / 14:46

ארז טל ואורנה בנאי יעלו ספיישל אחד או יותר של תכנית הקאלט, לכבוד חגיגות 40 שנה לטלוויזיה. עתידם של שוקי וסיגלית עוד לא ידוע

חולות ראשון בכוננות ספיגה: ארבע שנים אחרי ש"לימור" ו"שמעון" פירקו את החבילה, "רק בישראל" חוזרת למסך לרגל חגיגות 40 שנה לטלוויזיה. אחרי שמועות וספקולציות שהועלו בתקופה האחרונה נודע לוואלה! ברנז'ה כי התכנית תשודר בזכיינית ערוץ 2 קשת. "מתוכנן ספיישל אחד או כמה ספיישלים", אומר ארז טל.

"מדובר באותה המתכונת כמו בחמש העונות של התכנית, שהתבססה ועסקה הרבה מאוד בעינייני הטלוויזיה. כמו שהצגנו קטעי וידיאו שונים ששודרו אז, הפעם נתפרס על מה שהיה בטלוויזיה ב-40 שנות קיומה".

אז מי שהתגעגע ל"לא נגענו" ושאר המערכונים יכול לנשום לרווחה. מי שמחפש את מקומם של מכשכשי הזנב בפריים עלול להתאכזב: "סיגלית אולי תעשה הופעת אורח", מתלוצץ טל,"בקשר לשוקי אני לא יודע, צריך לדבר עם הסוכן שלו".

ישראלי טוב

"רק בישראל" שהגה ארז טל, שודרה בערוץ 2 בין 1998 ל-2003, כולל שנת הפסקה ושם מחודש "רק בישראל: הדור הבא". התכנית זכתה למעמד של קאלט ולאחוזי רייטינג גבוהים, הטמיעה סלנג והפכה לשיחת ברזייה בכל משרד למחרת שידורה.

לאחר שירדה מן המרקע אורנה בנאי הצטרפה לקאסט של "ארץ נהדרת" (ששימשה כמעין הדור הבא של 'רק בישראל') ולדרמה בכיכובה, "אמאל'ה". טל עזב את ערוץ 2 לטובת חוזה שמן בערוץ 10, אך אחרי שנה (שבה החוזה לא יצא לפועל, וטל לא העלה אף תוכנית), שב חזרה לכור מחצבתו, והעלה בערוץ 2 את התכנית "איפה אתה חי?!", שהנחה יחד עם אסי כהן.

"איפה אתה חי?!" לא הצליחה לשחזר את ההצלחה של "רק בישראל" וירדה לאחר זמן קצר מהמסך. לאחר מכן הנחה את השעשועון "המוח", ובשנה שעברה העלה את התכנית "מועדון לילה" שסיימה לא מזמן את עונתה השנייה.

"חזרתה של 'מועדון לילה' לעונה שלישית הייתה מתוכננת לאחרי החגים", מספר טל, "אבל ככל הנראה תדחה קצת בגלל הספיישל. כשתעלה תהיה כנראה במתכונת ארוכה במיוחד, מעין עונה כפולה, שאולי תימשך אפילו עד הקיץ"

הפרטים המלאים הערב בתכנית Y בעשר, יס ישראלי, 21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully