וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע האימים של המשטרה ב"ריף רף"

ספי קרופסקי

27.7.2007 / 18:30

קטטה בין 2 צעירים התלקחה למאבק בין המשטרה לעשרות מבלים בבר התל אביבי. שרון קנטור: השוטרים הפרידו בין אנשים שבכלל לא רבו

קטטה בין שני צעירים בבר ה"ריף-רף", ברחוב גרוזנברג בתל אביב, התלקחה אמש למאבק בין עשרות אנשים לבין כוחות המשטרה, שבסופו נעצרו חמישה בני אדם, לפי עדים שבילו במקום.

"אחד המכים מעד על כוס בירה ונחתך, אבל במקום לשלוח שוטר אחד שישאל 'מה קורה כאן', שלחה המשטרה לפחות שמונה ניידות", סיפרה שרון קנטור, מוזיקאית ועיתונאית, בשיחה עם וואלה! חדשות. עוד אמרה קנטור, כי "הנוכחים ניסו להסביר לשוטרים שאין צורך בהתערבות מסיבית של עשרות שוטרים, אבל הם סירבו להקשיב והחלו 'מפרידים' בין אנשים שמעולם לא רבו ביניהם, תוך שהם דוחפים, מכים ומקללים".

"האנשים הכי שקטים בתל אביב"

בר ה"ריף רף", המוכר בזכות אוכלוסיית העיתונאים והאמנים שפוקדת אותו, לא ידע עד כה אירועים כגון אלו, ולטענת קנטור, "מדובר בקיבוץ האנשים הכי שקטים בתל אביב. האירוע הוצא על ידי השוטרים מכל פרופורציה". לפיה, "השוטרים נכנסו לפאניקה, אחרת קשה להסביר את העובדה שרק אחד מחמשת העצורים היה מעורב בקטטה".

אחד העצורים, איתי קמינר, צייר תל אביבי, סיפר לאחר ששוחרר הבוקר כי "יצאתי מתא המעצר מדמם, לאחר שנהג אחת הניידות דפק לי מכות עם בקבוק". עוד הוסיף קמינר: "השוטרים היו בהיסטריה, לא היתה להם שום שליטה על המצב".

מדוברות מחוז תל אביב נמסרה התגובה הבאה: "שוטרים הגיעו למקום בעקבות קטטה. במקום נמצא אדם פצוע. משהחלו השוטרים בתחקור האירוע, מספר מבלים שהיו במקום החלו להתפרע ולמנוע מהשוטרים לבצע עבודתם. כתוצאה מכך, עוכבו ארבעה חשודים לחקירה, שבסיומה שוחררו. לעניין הטענה בדבר שימוש בכוח מופרז, זכותו של כל אזרח שחש כי הופעל נגדו כוח שלא כחוק, להגיש תלונה למחלקה לחקירות שוטרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully