וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועז מעודה זכה בכוכב נולד 5

העם שולח עוד אס. אמ. אס אחרון לקאובוי מאליקים, נינט מודל 2007. ממ"ב במקום השני, ושלומי בראל, טוב, לפחות הוא יופיע עם פבלו רוזנברג בקיסריה

בועז מעודה גרף הערב את המקום הראשון בגמר כוכב נולד 5, שנערך הערב בחוף גולן שבכנרת. מעודה קיבל 50% מקולות המצביעים. סך ההצבעות עמד על 900 אלף. למקום השני הגיעה מארינה מקסימיליאן בלומין עם 27% מהאס.אמ.אסים וההצבעות האינטרנטיות שלכם - פלוס חוזה הקלטות מהליקון. שלומי בראל הסתפק במקום שלישי עם 23% מהקולות בלבד. לא נורא - הוא קיבל חוזה תקליטים ב-NMC.

הוריו של בועז הביעו שמחה על הנצחון, ואמה של מארינה אמרה שהיא "שוות-נפש לגבי התוצאה".

גמר כוכב נולד 5 השאיר אותנו עם הרגשה חמצמצה, ולא נותר לנו אלא לתהות – היה שווה לסבול עונה שלמה? לשלוח אס. אמ. אסים? לנסוע עד טבריה? ומה לעזאזל חשבו בועז ומארינה כשבחרו בשירים שבחרו? אבל כל זה מאחורינו, ואפשר לנוח ולשחזר את הערב, שהתחיל, כרגיל, עם שורה של בדיחות ממיטב הארסנל המתוחכם של צביקה הדר (בועז מקבל גת, כי הוא, כאילו, תימני); המשיך בקריאות ביזאריות להזדהות עם השבויים, הנעדרים ושירותי הכבאות של הגליל (הדר בונה על קריירה פוליטית?); ונגמר, תודה לאל, עד השנה הבאה לפחות.

כוכב אתגרי

גם השנה החליטו להתעלל בפיינליסטים עם משימות שהפילה עליהם ההפקה הבלתי-נלאית של התוכנית. האמת, לא לגמרי ברור מה ההגיון שעמד מאחורי אותן משימות, ואף אחד לא טרח להסביר. הראשונה שעלתה לבמה היתה מארינה מקסימיליאן-בלומין, שהתבקשה לשיר את "ואתם רוקדים", יחד עם חברי מיומנה. לזכות מארינה יאמר שהיא הצליחה להתמודד בכבוד עם המשימה המביכה, ואף נתנה פייט ראוי למופע הגרנדיוזי של שירי מימון מהעונה הראשונה. מארינה אכן יודעת לשיר, לרקוד, ולשלב את שניהם יחד. יאללה לאירוויזיון.

שני עלה לבמה בועז מעודה, שיחד עם דיוויד ברוזה שר את "סניוריטה". אולי בעצם יהיה נכון יותר להגיד שדיוויד ברוזה עלה לבמה, כי בועז נראה פחות או יותר כמו עוד אחד מזמרי הרקע שלו. אין ספק שהיו לו דואטים הרבה יותר מוצלחים העונה. המשימה האחרונה היתה של אמ. סי שלומי בראל, שנתן בקרחנה עם "אשליות" לצלילי די. ג'יי סקאזי. היה דיסקוטקי.

הסולואים

שלומי בקושי הספיק להתאושש ולהחליף בגדים, וכבר חזר לביצוע הסולו שלו, "ילדים של החיים" של שלום חנוך. היה מרגש. אחריו הוכיח בועז שהוא כוכב אמיתי, כשהתמודד בגבורה עם בעיות הסאונד שקטעו את תחילת השיר, וסלסל מההתחלה את "מנגן ושר" של אבנר גדסי. איפשהו באמצע הביצוע, הוא אפילו התחיל להנות, ואחרי הפזמון גם הפציע עם חיוך ביישני. אחרונה חביבה, מארינה, שנתנה שואו של דיווה אמיתית עם "נפרדנו כך" של נורית גלרון. מרשים, אבל נינט בחיים לא היתה בוחרת בשיר כזה.

בגזרת השופטים לא נרשמה התלהבות, ולא רק בגלל שאילצו אותם לשבת בסירת דייג, אפילו את צביקה פיק שלא יודע לשחות. נראה שגם הם התאכזבו מהביצועים הלא מי יודע מה מרגשים של שלושת המתמודדים. אז אף אחד לא נפל מהרגליים, אבל מרגול ממשיכה להיות הרוסה על בועז, וצדי עדיין מעריץ את מארינה. שיהיה בכיף.

הנעימו את הזמן עד ההכרזה הגורלית, יהודית רביץ במחרוזת שירים עם משתתפי העונה המצטיינים, מאיה רוטמן עם "ליפול" מתוך הדיסק שייצא, ו"שר-שר" של ג'קו. כשכבר באמת אי אפשר היה יותר, צביקה הואיל בטובו לעלות לבמה, והודיע: מעודה הוא הכוכב הנולד של ישראל.

ציוני השופטים

מרגול וגל אוחובסקי הצליחו לפענח את לב הקהל, כשבחרו את מעודה למקום הראשון. צביקה פיק וצדי צרפתי שמרו אמונים למארינה. להלן הצבעותיהם:


צדי צרפתי וצביקה פיק:

שלומי – 2,000
בועז – 3,000
מארינה – 5,000

מרגול:

שלומי – 1,000
מארינה – 4,000
בועז – 5,000

גל אוחובסקי:

שלומי - 1,500
מארינה - 3,500
בועז – 5,000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully