וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המייספייס של מלאכת היד

מיה יסעור

16.10.2007 / 7:01

מעצבים? מציירים? בקטע של מקראמה? רשת חברתית חדשה מתכננת לתת במה לאמנים, ואפילו למצוא להם קונים

בשבועיים הקרובים יושק האתר של זאב פרלמוטר ושגיא יעקובי, שני מעצבים תעשיתיים שהצליחו למצוא את הנישה שלהם ביקום וירטואלי עמוס רשתות חברתיות. הרעיון פשוט – מייספייס יש? פייסבוק יש? עכשיו קבלו את וויביז, הרשת החברתית של האמנות, העיצוב ומלאכת היד. באתר, שנמצא כרגע בשלבי הרצה, יוכל כל אמן לפתוח לעצמו עמוד, להציג תיק עבודות, להכיר אמנים אחרים, והרבה יותר חשוב – למצוא קונים ומעסיקים פוטנציאלים, לשלוח להם פורטפוליו, ולמכור את העבודות שלו.

פרלמוטר ויעקובי נפגשו בזמן לימודיהם בבצלאל, ואחרי הלימודים פתחו ביחד את הסטודיו "Morph Design". הנסיון שצברו בעולם האמיתי גרם להם לרצות לבנות מקום שבו יוכלו אנשים להציג את הדברים שלהם. הם נרשמו לבית ספר ליזמות והקימו צוות שעזר להם בפיתוח ושיווק. על האתר התחילו לעבוד לפני שנה, ובהתחלה השיקו את האתר לחברים קרובים. לאחרונה פתחו אותו למשתמשים מבחוץ, ובקרוב, בעזרת אנשי בצלאל ועוד בתי ספר לאמנות בארץ, יפיצו אותו בבתי ספר לאמנות ועיצוב בכל העולם. כדי לדרבן את כל האמנים באשר הם להצטרף, יש אפילו תחרות קטנה: אייפוד למי שיקבל הכי הרבה תגובות טובות ויעורר הכי הרבה עניין.

אחד משני המקימים, פרלמוטר, מסביר: " לא לכל אחד יש את היכולת והידע לפתוח אתר משלו, אז אנחנו מאפשרים לו להחזיק דומיין אצלנו. אנחנו עובדים על חיבורים לרשתות קמעוניות שיארגנו לחברים רשומים הנחות על קנייה של חומרים, וחיבור עם צופים שהם קונים פוטנציאלים. זה לא מספיק לתת במה, הכי חשוב זה שתהיה חשיפה, ואנחנו מתכננים אירועי מכירה ותחרויות יותר גדולות בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully