וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירת הכרמל מחרימה את ממ"ב

שני פישר

10.3.2008 / 12:42

הופעתו של בועז מעודה בעדליאדע בעיר בוטלה כיוון שמרינה מקסימיליאן בלומין, שמופיעה איתו, לא שירתה בצבא

כמו בצה"ל, גם ראש עיריית טירת כרמל אריה פרג'ון לא מעוניין שיכנסו לתחומי עירו אמנים שלא שירתו בצבא. הופעתו של בועז מעודה, זוכה "כוכב נולד", שהיתה אמורה להתקיים בפורים התבטלה מתוך רשימת אירועי ה"עדליאדע" העירוניים. ולמה? כי במופע שלו מופיעה גם מרינה מקסימיליאן בלומין, אחת שלא שלא יודעת בורקס בשק"ם מהו.

המופע "בועז מעודה וזמרי כוכב נולד" יחד עם יובל המבולבל כבר פורסם על שלטי חוצות ועל דפי עיתונים. לאחר שהתברר לפרג'ון כי מקסמיליאן בלומין, זמרת כוכב נולד, לא שירתה בצבא, הוא ביקש מאנשי "טדי הפקות" להחליפה בזמרת אחרת. ב"טדי" סירבו להיענות לבקשתו ולכן המופע בוטל.

פרג'ון חשב על אלטרנטיבה בדמותו של הזמר עידן יניב, אולם התברר לו שגם הוא לא שירת שירות מלא בצה"ל ולכן מועמדותו נפסלה מסיבת ה"השתמטות" הידועה. "לא יתכן מצב כמו שקרה לנו, שלא ידענו כאשר הזמנו את האמנים לפורים, שהם לא שירתו בצבא. יש לנו החלטה בטירת כרמל, שאמן שלא שירת בצבא לא יופיע אצלנו" אמר פרג'ון, ופנה ליו"ר סיעת המפד"ל בכנסת, ח"כ זבולון אורלב שביקש לקבל משר הביטחון את "רשימת האמנים שלא שירתו בצבא". לדברי אורלב ופרג'ון הרשימה הזאת "היא בעלת עניין ציבורי רחב ודרושה כדי שניתן יהיה לבצע את ההחלטה, שלא להזמין למופעים במימון ציבורי, אמנים שלא שירתו את המדינה והמהווים מודל רע לחיקוי מצד בני הנוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully