וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה סעדו תובע

11.3.2008 / 14:09

זוכה כוכב נולד לשעבר תובע את חברת התקליטים NMC בגין נישולו ממכירות תקליט הבכורה שלו

אחרי רמי וריטה, עכשיו מגיע תורו של יהודה סעדו לדרוש את הצדק. סעדו הגיש היום, באמצעות עורכי הדין איתמר כץ ודוד קוגן ממשרד עו"ד שקל ושות', מכתב תביעה לחברת התקליטים NMC, בו טוען שכספים על מכירת תקליט הבכורה שלו והשמעות פומביות של שיריו לא הגיעו אליו.

בכתב התביעה נטען כי NMC נישלה את סעדו לחלוטין מסכומי כסף גדולים. בתוך שלושה חודשים גבתה החברה, לטענתו, מעל ל-300,000 ש"ח ממכירת חומריו ותקליטיו, ולא העבירה אליו שום סכום חלקי, אף לא בגין התמלוגים המגיעים לו עבור השמעות פומביות של יצירות.

מכתב התביעה עולה כי סעדו העביר בתחילת שנת 2007 ל-NMC את תקליט הבכורה שהפיק עצמאית, הכולל את ההקלטות הראשיות של כל יצירותיו, ערוכות דיגיטלית ומוכנות להפצה. למרותי שהצדדים לא חתמו ביניהם על הסכם בכתב, החלה NMC לספק לסעדו שירותי שיווק והפצה.

סעדו מבקש בתביעתו מבית המשפט להוציא צווים ל-NMC, שיחייבו אותה לפרט את מגוון התקבולים שקיבלה מיצירותיו, בכדי לאמוד את הסכומים המלאים ולתקן את כתב התביעה בהתאם.

עורכי הדין איתמר כץ ודוד קוגן משרד עו"ד שקל ושות, שייצגו גם את רמי וריטה במאבקם נגד "הליקון" ': "שוב אנו נתקלים בניצול ציני של אמן יוצר על ידי חברת תקליטים, אשר עושה ביצירותיו כבשלה, ונוטלת לכיסה תמורה לא לה. יהודה סעדו הינו אמן אשר כותב, מלחין, מפיק ומבצע את שיריו, וזכויות הקניין על יצירותיו שלו נרמסות שלא בצדק. אנו פונים לבית המשפט בבקשה לחייב את NMC לחשוף את כל הסכומים שקיבלה בגין יצירותיו של סעדו ולפצותו בהתאם."

מחברת התקליטים NMC סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully