וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבה בן רוצה לשיר בעזה ובביירות

ניר יהב, כתבנו לעינייני ערבים

30.3.2008 / 21:52

בראיון ל"אל ערבייה" אמרה הזמרת הישראלית הפופולרית ביותר בעולם הערבי, כי מערכת הביטחון אסרה עליה לשיר בשטחי הרשות

הזמרת זהבה בן התראיינה לאתר "אל-ערבייה" וסיפרה כי ביקשה להופיע ברצועת עזה. "רציתי להופיע מול צעירי עזה ולבנון, אך מערכת הביטחון הישראלית אסרה עליי ואמרה שישנם איומים מצד חמאס ושיש סכנה לחיי". אולם, לדבריה, אם מערכת הביטחון תתיר לה להופיע שם, היא תיכנס לעזה למרות האיומים.

זהבה בן נחשבת לזמרת הישראלית הפופולרית ביותר בעולם הערבי. היא הופיעה פעמים רבות במדינות ערב, כולל ברשות הפלסטינית. אתר "אל-ערבייה" מספר בהרחבה למעריציה של הזמרת, כי בכוונתה לצלם בקרוב במצרים ובמרוקו סרט וידאו חדש עם שירים בערבית. האתר מדווח מעט על מוצאה ועל ההיסטוריה האישית שלה: "זהבה בן נולדה בשם זהבה בנישתי בעיר באר שבע. מוצאה הוא מרוקאי. מנהלה הראשון היה אלי בנאי, היא חיה בשדרות ובתל אביב והיא גרושה".

"חלומי הגדול הוא להופיע באולם שבו הופיעה אום כולת'ום בקהיר, וגם להופיע בביירות ובבירות ערב השונות", גילתה זהבה בן. "תמיד קיוויתי שיושג שלום ושהמוזיקה תשמש גשר בין העמים, אולם לצערי עד כה לא הושג שלום. איני פוליטיקאית ואני לא מתעניינת בפוליטיקה אולם אני תמיד משתדלת לחזק את הדו-קיום בין העם הפלסטיני לעם הישראלי".

בן, הנערצת בעיקר על ידי הפלסטינים, לא שכחה לשגר להם מסר אוהב. "אני מעריכה ומוקירה את הקהל הערבי. לא אשכח את הופעותיי ביריחו ובשכם ולא אשכח את האהבה של הקהל הפלסטיני כלפיי וכלפי שיריי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully