וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן מוסקו אלקלעי הלך לעולמו

שני פישר

1.4.2008 / 9:51

השחקן, בן 77, הלך לפנות בוקר לעולמו לאחר שסבל מכשל נשימתי. ארונו יוצב בתיאטרון הקאמרי מחר בצהריים. המפיק חיים סלע: אין לנו עוד איש כמוהו

השחקן מוסקו אלקלעי הלך לעולמו היום (ג') לפנות בוקר, לאחר שסבל מכשל נשימתי. הוא אושפז לפני מספר שבועות ובימים האחרונים חלה הרעה במצבו. ארונו יוצב על בימת תיאטרון הקאמרי מחר (ד'), בשעה 12:30. הלוויתו תתקיים בשעה 15:00, בבית העלמין קריית שאול.

אלקלעי, בן 77 במותו, נולד בבוקרשט שברומניה, למד משחק בפקולטה לתיאטרון של אוניברסיטת בוקרשט, ועלה לארץ בשנת 1962. הוא הופיע על במות "הבימה" ו"הקאמרי" ושיחק במספר סרטי קולנוע ודרמות טלוויזיה, ביניהם ההצגות "החולה המדומה", "הלילה השנים עשר" ו"שבעה". בין הסרטים בהם שיחק אלקלעי נמנים "ארבינקא", "חגיגה בסנוקר", "החברים של יאנה", "תעלת בלאומליך" ולאחרונה אף כיכב בטלנובלה "האלופה".

על שלל תפקידיו הוא קיבל פרס מפעל חיים בטקס פרסי אופיר בשנת 2003. אלקלעי היה פעיל גם בזירה הציבורית ושימש כיו"ר אמ"י ויו"ר המועצה של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.

שי קפון, במאי "האלופה", אמר הבוקר: "רק עכשיו שמעתי על זה. מאוד מאוד עצוב. מוסקו היה מקסים, ומצחיק לעבוד איתו. הוא היה ראשוני ורענן כמו ילד. קיוויתי לעבוד איתו שוב. עצוב לי".

מפיק התיאטרון חיים סלע מספר: "מוסקו איש תיאטרון, תרבות, שחקן מעולה. לב רחב, תרם רבות על הבמות ומחוצה להן. הוא עשה מהפכה גדולה בנוגע לשכר האמנים (במסגרת תפקידו כיו"ר אמ"י). היה בן אדם קסום עם המון חוש הומור.. אין לנו עוד איש כמוהו, שחקן גדול מהראש של פעם. אהב את הבמה. בודק את הקהל. איש תיאטרון אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully