וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנקנשטיין ומוש בסיבוב הופעות

נרקיס טפלר

26.5.2008 / 10:52

לא סיבוב משותף חלילה, אבל תמיד מעודד לשמוע על ישראלים שכובשים את העולם. אז אם אתם במקרה בפסטיבל בניו יורק בקיץ, גם שם תוכלו לשמוע את "דרך" בהופעה חיה

סיבוב הופעות של ישראלים בניכר הוא תמיד סיבה למסיבה, אז אנחנו שמחים לבשר לכם שהקיץ הזה, אם תהיו במקרה בחו"ל, תוכלו לראות שם גם את פאנקנשטיין, וגם את מוש בן ארי. פאנקנשטיין, הרכב הגרוב והפאנק (וההוא עם האפרו), יטוסו מפה ב-8 ביוני, למועדון ה"הפיגלה" בלונדון. שיהיה בהצלחה.

מוש בן ארי זה סיפור אחר. בארץ הוא כבר הוכיח את עצמו, וכמו כל שמועה שרצה בשכונה, גם זו הגיעה עד לאוזניהם של יהודי הגולה. באמצע יוני ייצא מוש לסיבוב הופעות נרחב בארצות הברית. הוא יופיע בפסטיבלים ובאולמות מהמכובדים ביבשת, בפני קהל יהודי, וגם מול קהל אמריקאי. שיאו של הסיבוב יהיה מופע במסגרת פסטיבל הסאמר סטייג' במנהטן, ניו יורק. במסע ההופעות יעשה מוש גם מעשה טוב, כי ככה אנחנו אוהבים את האמנים שלנו, ויקדם את פרויקט הצלת ים המלח לו הוא שותף.

ממוש בן ארי נמסר: "אני מאד נרגש, לראשונה סיבוב הופעות מלא, 10 הופעות על במות גדולות. אני שמח להוציא את המוסיקה שלי החוצה, ומזמין את כולם להופעות. יהיה שמח! נשיר בעברית ובאנגלית כולל קטעים אינסטרומנטליים, ונשתף פעולה עם ראפרים ו- DJ מכל העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully