וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך ללילה לבן

נרקיס טפלר

1.7.2008 / 12:53

תל אביב לובשת לבן ולא מפסיקה לפעול במשך לילה שלם. בחרנו בשבילכם את האירועים הנבחרים

ביולי 2003 הכריז ארגון אונסקו על "העיר הלבנה" של תל??אביב כאתר מורשת תרבות עולמית. מאז, מדי שנה, מציינת עיריית תל??אביב-יפו את ההכרזה באירוע "הלילה הלבן", מה שגורם לתסכולם הרב של התל אביבים ולשמחתם הרבה של תושבי הפריפריות. האירוע כולל מופעי חוצות ליליים, מוסדות תרבות ואמנות, בתי עסק ומועדונים שיפעלו באופן חד פעמי לאורך הלילה.

מקומות הבילוי והפנאי, המוזיאונים והגלריות יפעלו עד השעות הקטנות של הלילה וחלקם אף עד לזריחה. יתקיימו אירועי חוצות פתוחים לקהל רחב, מסיבות ומופעי לילה ועוד אטרקציות רבות. כל זה יקרה ביום חמישי ה- 3 ליולי,

האירועים הנבחרים

בשוק הפשפשים ביפו תתקיים מסיבת רחוב שתתחיל בשעה 22:00, ובנמל יפו יתקיימו מופעי מוזיקה, וגם, תוכלו להשתתף בשיט לאור ירח שיספק לכם מבט לילי על הקסבה של יפו, אגדות יפו ומבט לעבר חופי תל??אביב המוארים וזאת עבור 20 שקלים (והרשמה מראש).

במרכז ענב, אבן גבירול 71 על גג גן העיר, מציע לכם פסטיבל מוזיקת אוונגרד לילי - הופעות מאולתרות, אלקטרוניות, ג'אז, מחול, אימפרוביזציה, מוזיקה חופשית ועוד כולל אורחים מיוחדים מחו"ל.

בחוף צ'ארלס קלור תוכלו ליהנות ממסיבת חוף מחצות הלילה. בחוף אביב (הבננה ביץ') משעה 21:00 יופיעו הגי'רפות, מטרופולין יארחו את אפרת גוש, ויוקרן הסרט – "נוטינג היל". וואלה! תרבות, מקווה בשבילכם שבשלב הסרט כבר תהיו מספיק מחוקים.

בגינת השרון בשעות 22:00 – 24:00, ובמועדון לבונטין 7 מחצות תוכלו לראות את שלומי שבן ערן צור ועוד שיופיעו לכבוד חגיגת הסיום של פרויקט "שירה על הדרך". דויד ברוזה יופיע בזריחה בחוף הצוק, משעה 3:00 לפנות בוקר.

בוגי בלאגן, הרכב שמשלב גיטרות רוק'נ'רול במקצבי חפלה ים תיכוניים, יופיעו בשדרות רוטשילד פינת הרצל, מ- 22:00, ובהמשך הרחוב תוכלו ליהנות גם מנגינות פסנתרנים והרכבים מוזיקליים שונים. בשדרות בן גוריון תוכלו לראות מופעי רחוב בשילוב עם ליצנות, קרקס ואקרובטיקה.

מוזיאונים וגלריות ברחבי העיר ישארו פתוחים לאורך הלילה, ביניהם מוזיאון ארץ ישראל (עד 2:00 בלילה) שיציע מגוון תערוכות ללא תשלום, מוזיאון תל אביב לאמנות יהיה פתוח עד חצות, ובכניסה תתבקשו לשלם 20 שקלים עבור התענוג.
גם אורבניקס, הגלריה לאמנות רחוב בשינקין תהיה פתוחה מאוחר מהרגיל, עד חצות.

בקום איל פו בנמל תל אביב תתקיים פתיחת תערוכת אמני הגרפיטי insideout ומסיבה עם די ג'יי ליאור מילר.

האוזן השלישית, כמיטב המסורת, תציע את כל הסרטים עם המילים "לילה" ו"לבן" כמו גם ערב מחווה לארי סאן עם הופעות שוות כאשר כל ז'אנר הסרטים היווניים להשאלה בחינם. בנוסף, יתקיימו במקום הופעות, הקרנת סרטים ואף יפתח בר שיספק לכם אלכוהול לוריד לאורך הערב, הכניסה למקום כמובן, בחינם, המשקאות לא.

  • עוד באותו נושא:
  • לילה לבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully