וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאדלוס מגיע לישראל

נרקיס טפלר

9.7.2008 / 10:54

מפיק המוזיקה האלקטרונית, הידוע יותר בכינויו דאדלוס, ינחת אצלנו לערב לוהט אחד ביולי

אלפרד דרלינגטון, המפיק והיוצר האלקטרוני האקספרימנטלי שנושא את הכינוי דאדלוס (מיתולוגיה יוונית וזה), יגיע לישראל לערב אחד. זה יקרה ב-18 ביולי, במועדון הבלוק שנמצא ברחוב דוד חכמי מספר 35 בתל אביב. אגב, אם לא שמעתם על הבלוק אל תחושו לא בחבר'ה, כי הוא עדיין לא נפתח רשמית.

דרלינגטון יליד 1977, היה חבר בלהקות רוק, ג'אז וסקא, הוציא מספר אלבומים והוחתם בלייבל נינג'ה טיון. אלבומו הראשון בלייבל היה "Love to Make Music To". מאז יצאו עוד חמישה ושורה של רמיקסים. אלבומו "Exquisite Corpse" הציג אמנים דוגמת TTC, Mike Ladd ואחרים. בשנה שעברה הוציא אלבום חי בשם "Live At the Low End Theory". הוא שיתף פעולה עם DJ Assault, Justive,Two Live Crews וגם הופיע בקליפ האחרון של אריקה באדו.

אלינו הוא יגיע מארצות הברית להופעה חיה לרגל חגיגת אלבומו הראשון של אמן הסמפלרים התל אביבי שי ליברובסקי (דיגיטל מי). דיגיטל מי ישיק את האלבום שלו העונה לשם הזני "התעלם מהצרכים" (Ignore the Needs). אלבומו יצא דרך אודיו מונטאז', שזה פוסט-לייבל שעד היום הוציא את שני האלבומים של הצמד רדיו טריפ ושלושה אלבומים של התפוחים. דיגיטל מי ורדיו טריפ יכינו סטים מיוחדים לערב זה, ויחממו את דאדלוס לפני עלייתו. אחרי כל זה יתקלטו הדב והצפרדע לבית טבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully