וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרת גוש, רננה רז ומעין קרת נרתמות למאבק בהפרעות אכילה

נרקיס טפלר

20.7.2008 / 16:58

ביחד עם נשים יוצרות נוספות, הן יזמו אירוע מיוחד שעוסק בדימוי הגוף בפלטפורמות אמנותיות שונות

הסופרת מעין קרת, הזמרת אפרת גוש, והרקדנית והשחקנית רננה רז נרתמו למאבק בהפרעות אכילה. היוצרות יציגו אירוע משותף ביוזמתן, שבמרכזו ארבעה מיזמים שעוסקים בדימוי גוף.

ב-25 ביולי בסינמטק תל אביב החל מהשעה 15:00, ייפתח בחינם האירוע ובו יעלה המופע "פרלינים" שיביא מיצגי אמנות בתחומי הקולנוע, מוזיקה, ספרות ומחול. האירוע הוא פרי שיתוף פעולה בין ויצו לבין הנשים היוצרות במטרה להעלות לסדר היום הציבורי את תופעת הפרעות האכילה בקרב נערות ונשים.

אפרת גוש תופיע עם קלידנית וביצוע אקוסטי לשלושה מלהיטיה; מעיין קרת, המרצה על דימוי גוף והפרעות אכילה, תקריא מונולוג מתוך ספרה "הנשים היפות" המאגד בתוכו ארבעה עשר מונולוגים של נשים שסבלו או סובלות מהפרעות אכילה; רננה רז, רקדנית, כוריאוגרפית וכוכבת "המקום", תציג קטע מיצירתה "מידות טובות" ויעל קיים, תלמידת בית הספר סם שפיגל, תקרין סרט עלילתי קצר בכיכובה של דפנה רכטר העוסק ביחסים בין אם לבת על רקע של הפרעות אכילה.

"כל אחת מהיוצרות נענתה בשמחה להשתתף באירוע בהתנדבות מתוך אמונה בחשיבות המסר, ומתוך תפיסה כי האמנות היא כלי שיוצר הזדהות בקרב הצופים בלי לעורר תחושת איום", מספרת קרת. "אני מקווה שהאירוע יהווה את יריית הפתיחה לקראת העלאת המופע בהזדמנויות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully