וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן חיים בנאי הלך לעולמו

שחקן התיאטרון הקולנוע והטלוויזיה, שנודע כ"אלברט פירות", בן למשפחת בנאי המפורסמת, מת בגיל 71 בביתו בירושלים

חיים בנאי, אחיהם של יעקב, יוסי, יצחק וגברי בנאי, הלך אתמול(ראשון) לעולמו בביתו שבירושלים בגיל 71. משפחתו ביקשה שלא למסור פרטים נוספים, אך ככל הנראה מדובר באירוע לב. מתנדבי מגן דוד אדום שהגיעו לביתו נאלצו לקבוע את מותו.

בנאי השתתף בהצגות תיאטרון רבות, ובסדרות טלוויזיה, בהן "הפוך", "תיק פלילי" ו"שבתות וחגים". הוא שיחק גם בקולנוע, בין היתר בסרטים "משפחת צנעני" ו"הבית ברחוב שלוש" (שהיה מועמד בקטגורית הסרט הזר באוסקר). בנאי היה ידוע כמספר סיפורים מוכשר והשתתף בכל שנה ב"פסטיבל מספרי הסיפורים".

בנאי זכה לפרסום רב כשבשנות השמונים, גילם את הירקן "אלברט פירות" בתשדיר של מועצת הירקות והפירות. חיים בנאי השאיר אחריו אשה, אביגיל, וארבעה ילדים. מועד הלוויתו טרם פורסם.

יובל בנאי, אחיינו של חיים, מסר היום בתגובה: "דוד חיים היה דמות מיוחדת במשפחה שלנו. הוא היה מאוד קרוב לדור, של מה שאנחנו קוראים במשפחה, 'דור הבני דודים'. הוא היה מחובר לצעירים ולילדים של הצעירים. איש מקסים טוב לב, מצחיק. אהוב מאוד עליי ועל ילדי".

אורנה בנאי, גם היא אחייניתו של חיים (בתו של השופט יצחק בנאי, אחיו), מסרה: "הוא היה אדם מוכשר מאוד, אבל לא האיר לו המזל. הכישרון שלו לא בא מספיק לידי ביטוי בקריירה ו'אלברט פירות' לא משקף את היכולות שלו. דוד מאוד אהוב, היינו מאוד קרובים. כרגע אנחנו נורא עצובים, אבא שלי בישר לי על זה וכרגע הוא ממש מפורק".

גילה אלמגור, ששיחקה עם בנאי ב"הבית ברחוב שלוש" מסרה היום: "אני משתתפת בצער המשפחה. זה שבט, לא סתם משפחה, שאיבדה בזה אחר זה את יוסי ואז את חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully