וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי ווינהאוס נוקמת

13.8.2008 / 10:38

הזמרת משיבה מלחמה לאחר שמפיקי הסרט ויתרו על השיר בביצועה לטובת אלישיה קיז וג'ק וויט

איימי ווינהאוס, שהיתה אמורה לבצע את שיר הנושא לסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד, אמרה למגזין "New" שהמפיקים רצו ללכת על משהו נקי ומשעמם ובגלל זה ויתרו על השיר בביצועה.

כפי שדיווחנו כאן בעבר, ג'ק וויט ואלישיה קיז נבחרו לבצע את שיר הנושא לסרט בונד החדש, "Quantoum Of Solace". השניים נבחרו לאחר שאיימי ווינהאוס והמפיק, מארק רונסון, לא הצליחו לייצר גרסה סופית לשיר, שתרצה את מפיקי הסרט.

בראיון למגזין אמרה ווינהאוס שהיא רצתה להוכיח למפיקי הסרט שהם עשו טעות גדולה בכך שבחרו את השיר של וויט וקיז. "אני חושבת שהם יכלו לחכות עוד טיפה", אמרה הזמרת, אם הם רוצים להיט עולמי, יש לי את כל אלה כאן", אמרה ווינהאוס כשהיא מצביעה על ראשה.

אבל ווינהאוס לא עוצרת כאן. כתגובה הולמת להחלטת מפיקי "בונד", ווינהאוס מספרת שהיא שוקלת לסיים את הגרסה הדחויה לשיר ולהוציא אותה באותו השבוע שהשיר של וויט וקיז ייצא. "אני מניחה שהם הולכים על הנקי והמשעמם. כשאני אשחרר את שלי - ואני מתפתה לעשות את זה באותו היום - זה יהיה הלהיט הגדול יותר". כדי לא לסגור את האופציות הוסיפה ווינהאוס ש"אם הם ישנו את דעתם, אני מחכה".

'Quantum Of Solace', הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד, אמור לעלות לאקרנים באנגליה ב-31 באוקטובר. השיר הרשמי של ג'ק וויט ואלישיה קיז, "Another Way To Die", הוא הדואט הראשון בהיסטורית שירי בונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully