וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל בר און הוא הכוכב הנולד החדש

ענת קם ונרקיס טפלר

27.8.2008 / 0:05

ישראל בר און מבאר שבע הוא הזוכה המאושר בגמר כוכב נולד השישי שנערך אמש בכנרת, עם 56 אחוזים מקולות המצביעים

החדשות

(מתוך גמר כוכב נולד 6, ערוץ 2)


העונה השישית של כוכב נולד הסתיימה אמש (שלישי) בגמר הגדול בכנרת והמנצח הגדול של הערב הוא ישראל בר און, שכבש את לבם של השופטים עוד באודישן הראשון. ישראל, בן 19 מבאר שבע, שר את אותו שיר, שנכתב על ידו, "בדיוק כמו פעם", גם בגמר הגדול וזכה לאהבת הקהל. עם מארינה מקסימיליאן בלומין הוא שר את "גאון". שיר הסולו שביצע ישראל קיבל משמעות חדשה כשהוא שר לאחר הזכייה את המילים "נרים כוס יין לחיי החיים החדשים שלי". בר און ניצח בצורה מוחצת, כשזכה ב-56 אחוזים מהקולות.

ליבי רן, שהגיע למקום השני, עם 24 אחוזים מהקולות, שר את "עוד סיפור אחד של אהבה" שכתב והלחין עוזי חיטמן ועם נינט שר את "לא יכלתי לעשות עם זה כלום", שחידשה עבור פרויקט "עבודה עברית" (במקור של אילן וירצברג ושמעון גלבץ). כרמל אקמן, שהגיעה למקום השלישי, עם 20 אחוזים מהקולות, שרה את "כמו ציפור מטורפת" של יזהר כהן (מילים: איציק איינהורן, לחן: נחום היימן). עם בועז מעודה היא שרה את "אנצל" של מוש בן ארי. לאחר שהתבשרה כי היא מדורגת שלישית כרמל הודתה להורים, למשפחה לחברים ולאהוב שלה. "מפה מתחילה הדרך האמיתית להישגים ולאן שנגיע", היא הודתה בחן. אגב, שלא כמו אביב משולם שכבר חתום ב"טדי", כרמל סיפרה לאחר הגמר לוואלה! שלא קיבלה עדיין הצעה מאף חברת תקליטים.

לאחר הניקוד שהעניקו השופטים, הגיע ישראל למקום הראשון, ליבי אחריו בהפרש של 1000 נקודות ובמקום השלישי, כרמל. דעת השופטים התפצלה באופן ברור בין שלושת הפיינליסטים והותירה את הבחירה הסופית בידי המצביעים ב-SMS. מעל ל-800 אלף קולות נספרו.

גמר כוכב נולד 6 מסכם עונה צפויה למדי, כאשר שניים מהמתחרים בגמר, ישראל וליבי, יועדו לרגע הזה כבר בתחילתה. רגע צפוי נוסף נרשם כשב"רעידת אדמה", שהיא גלגל הצלה של השופטים, הוחזרו לתכנית יקירי המערכת, אביב משולם והאחיות גואטה. הקהל לעומת זאת, בחר להפרד מהם בשנית ולהעלות לגמר את כרמל, ישראל וליבי.

השלישייה הכי טובה

עוד לפני הגמר הצלחנו לתפוס לשיחה את אביב משולם, מיקירי התכנית, שאמר ש""זו השלישייה הכי טובה שהייתה בתחרות, אני מאוד שמח שזה הם". על הדרך משולם גם ציין שהוא עצמו כבר חתום בטדי ומוכן ומזומן לצאתו של הדיסק.

גם טמירה ירדני, האשה שמאחורי הקלעים, הביעה סיפוק מהשלישייה שבגמר, על אף היעדרו של משולם ממנה. "זו היתה עונה של צעירים, שלישיית גמר של צעירים, כולם מוכשרים, מיוחדים ולא סטנדרטיים. לא מה שחשבתם כשדמיינתם זמר", היא סיפרה וסיכמה בפשטות ש"היה כיף". צביקה פיק הסכים עם ירדני וסיכם את העונה "כמוצלחת".

מארינה מקסימיליאן בלומין, שהצטרפה בשירה אל ישראל בגמר, סיפרה לפני כן שהיא מאוד מרוצה מהשלישייה שבגמר. "בכל מקרה כולם ימשיכו לעשות מוזיקה, לא משנה מי יינצח, כי בכל מקרה אף אחד מהם לא צריך את הפוש של הזכייה בשביל להצליח", העידה מתוך ניסיון. אלבום הבכורה שלה, כך סיפרה, יגיע עוד רגע קל לחנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully